Beantwoord

Eigen site niet bereikbaar via KPN modem, wel op 4G

  • 12 June 2019
  • 6 reacties
  • 281 keer bekeken

ik heb sinds vanochtend een heel vreemd probleem, ik kan via het internet mijn eigen website niet openen via computers die op de KPN router zijn aangesloten rechtstreeks of via de wifi, andere sites zijn geen probleem, en zodra ik mijn telefoon van de wifi afsluit en op 4g zet kan ik mijn site daar wel mee openen
mijn emails ophalen of versturen lukt dus ook niet via mijn desktop
anderen die dus niet op mijn router aangesloten zijn hebben geen enkel probleem om mijn website te openen, het probleem speelt dus alleen via de router hier
ik heb verschillende browsers geprobeerd maar daar ligt het probleem ook niet
je zou dus denken dat het aan de router ligt, maar het aller vreemste is dat het wel lukt via mijn vriendin haar werk laptop die op de zelfde router is aangesloten, het zijn wel allemaal apples, 2 iPhones, 1 iMac en 1 mac pro hebben allemaal het zelfde probleem, de laptop die de site wel kan openen is windows..
icon

Beste antwoord door Nadia 3 July 2019, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo @pimvlug, welkom op het KPN forum. Goeie vraag dit. Heb je ook al contact gehad met de host van jouw website? Mogelijk is het ip-adres geblokkeerd 😉
Reputatie 7
Hallo @pimvlug, al een tijdje geleden. Is het gelukt? 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @pimvlug, welkom op het KPN forum. Goeie vraag dit. Heb je ook al contact gehad met de host van jouw website? Mogelijk is het ip-adres geblokkeerd ;)
Ik denk dat er geen host is, hij heeft zelf een server draaien denk ik. Waar het hier om gaat is dat nat-reflection soms wel en soms niet lijkt te werken.

Anders is het een dns probleem.
Reputatie 7
Hé @pimvlug, klopt het dat er geen host tussen zit zoals Nick vermoedt? Ervaar je nog problemen met het benaderen van je site via WiFi? We horen het graag!
het is inmiddels opgelost volgens de webhosting was er een aantal malen achter elkaar ingelogd met een fout wachtwoord waardoor de toegang tot de site geblokkeerd werd, alleen is dit op zo'n vroeg tijdstip gebeurd dat ik zelf nog lang te slapen.. misschien dat er een hacker actief is geweest?? een beetje vaag allemaal, maar gelukkig werkt het inmiddels weer
Reputatie 7
Duidelijk, @pimvlug. Mogelijk dat er perso(o)n(en) met de verkeerde bedoelingen (persoons)gegevens van jouw pagina probeert te achterhalen. Goed dat de host hier kordaat optreedt en vanwege veiligheidsoverwegingen de site (tijdelijk) uit de lucht haalt. Misschien dat de webhost je hier meer over kan vertellen. Voor mij dat een beetje gissen, maar zeker niet ondenkbaar. Succes, ik hoop dat het niet vaker voor zal doen.

Reageer