Vraag

Eigen website niet te bezoeken vanaf thuisnetwerk

  • 3 October 2019
  • 6 reacties
  • 263 keer bekeken

Hallo,

Ik kan mijn eigen website (chemconserve,com) niet bezoeken vanaf mijn thuis netwerk. Mensen in mijn omgeving hebben geen problemen met het bezoeken van de website. Ook heb ik vanaf 4g op mijn telefoon geen problemen. Ik heb het met meerdere apparaten geprobeerd vanaf mijn thuisnetwerk, zonder succes.

De klantenservice van KPN heeft me gevraagd het modem te resetten, dit heb ik gedaan, zonder succes. Daarnaast samen met de klantenservice de IPV6 switch uitgezet, ook dit had geen effect.

Ook heb ik contact gehad met mijn hosting provider. Die hebben op hun server gekeken en geven aan dat mijn IP-adres niet geblacklist is.

Helaas loop ik vanaf hier vast, de klantenservice gaf zelf ook aan hier te posten met hoop op een oplossing. Dus ik hoop dat iemand hierbij kan helpen!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @JoostVa! Goed dat de IPv6 switch al is getest, dat is een veelvoorkomende oorzaak wanneer een deel van de bezoekers de site niet kan benaderen.

Wat krijg je wel te zien als je de site bezoekt? Een standaard 'pagina kan niet worden weergegeven' of een specifieke foutmelding? Kun je wel via (S)FTP of andere manieren je site benaderen?

Kun je een traceroute uitvoeren vanaf een apparaat in jouw thuisnetwerk en het resultaat hier plaatsen?


(door een beveiligingsinstelling van het forum kan het zijn dat je het niet als tekst kunt plakken, ik raad je daarom aan een screenshot te maken)
Bedankt voor je reactie, @Joran. Hier een screenshot:

Reputatie 7
Badge +28
Dank! Zit je bij divi-hosting.com of Worldstream? Ik heb vrijwel dezelfde traceroute maar de 7e hop eindigt bij ded4.divi-hosting.com. Bij jou lijkt de routering daar mis te gaan. Hierdoor lijkt me het toch echt bij de hostingpartij te liggen :-(

@wjb: Als je tijd/zin hebt, second opinion?
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb jouw site vanaf een KPN 200-200 Mbit glasvezel verbinding geprobeerd en geen probleem. Het is zonder problemen benaderbaar.
Reputatie 7
Ook ik zie geen problemen met het bereiken van die site.

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb een tip voor je,

Probeer de hosting te contacteren waarschijnlijk ben je blacklisted, dit kan automatisch gaan en kan komen door teveel bezoekers op een aantal seconden

Reageer