Beantwoord

Eindafrekening tot welke datum bij overstapservice

  • 8 June 2019
  • 2 reacties
  • 259 keer bekeken

Vandaag kreeg ik bericht; "De datum waarop wij uw opzegging doorvoeren is gewijzigd in 8 juni 2019". Ik ben het hier echter niet mee eens. KPN heeft op 31 mei mijn signaal afgesloten, omdat dit mijn" gewenste overstapdatum was. Het signaal van T-mobile was echter niet goed aangesloten. Dus heb ik tot 8 juni geen gebruik kunnen maken van internet.

Wordt hier wel rekening mee gehouden bij de eindafrekening?

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 June 2019, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Flo, welkom op het forum! Ik maak hieruit op dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice? In dat geval gaan wij voor de einddatum uit van de datum die wij doorkrijgen van de nieuwe provider. En die datum is de datum waarop het signaal van de nieuwe provider actief is geworden. Wat dan in dit geval 8 juni is geweest. De eindafrekening zal dan ook tot die datum lopen omdat wij ervan uitgaan dat je ook tot aan die datum van onze diensten gebruik hebt gemaakt.

Ik begrijp dat je een week zonder internet hebt gezeten in de tussentijd. De vraag is dan wat daar de oorzaak van is geweest. Als wij het signaal inderdaad te vroeg hebben afgesloten, dan zijn wij dat. Als echter T-Mobile op dat moment (de 31e) een aansluitpoging heeft gedaan maar dit niet heeft kunnen voltooien, dan is dat de oorzaak en zijn zij ook verantwoordelijk. Graag kijk ik aan deze kant na wat ik kan zien. Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Flo. Ik ga ervan dat je vraag beantwoord is met dit. Zo niet, reageer alsnog :)

Hallo Flo, welkom op het forum! Ik maak hieruit op dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice? In dat geval gaan wij voor de einddatum uit van de datum die wij doorkrijgen van de nieuwe provider. En die datum is de datum waarop het signaal van de nieuwe provider actief is geworden. Wat dan in dit geval 8 juni is geweest. De eindafrekening zal dan ook tot die datum lopen omdat wij ervan uitgaan dat je ook tot aan die datum van onze diensten gebruik hebt gemaakt.