Beantwoord

Einddatum contract moet gewijzigd worden

  • 14 June 2019
  • 10 reacties
  • 228 keer bekeken

Beste,

Na vele telefoontjes naar zowel KPN als T-mobile waarin ieder de bal bij de tegenpartij legt hoop ik hier mijn probleem op te kunnen lossen. Vorige maand ben ik overgestapt van KPN naar T-mobile met als einddatum 05-06-19. Echter omdat T-mobile niet tijdig kon leveren komt hun monteur pas op 27-06-19. Ik heb al sinds 05-06-19 geen diensten meer van jullie, het signaal was al stop gezet, en dus heb ik mijn modem/mediaboxen gereed gemaakt voor retourzending. Nu krijg ik van t-mobile een bevestiging dat mijn nieuwe overstapdatum 27-06-19 is en prompt van jullie ook een e-mail dat mijn contract tot de 27e loopt. Echter heb ik al anderhalve week geen diensten van jullie ontvangen en ben ik ook geenszins van plan om voor de resterende anderhalve week de hele boel weer aan te sluiten. Mijn einddatum moet dus administratief bij jullie op 05-06-19 blijven staan. Ik ben ook niet van plan deze maand abonnementskosten te voldoen en zal de bedragen storneren. Vandaag nog twee keer gebeld naar jullie klantenservice waarin aangegeven wordt: nee mevrouw de verantwoording ligt bij de nieuwe provider, u moet T-mobile bellen. En T-mobile stuurt mij weer terug naar jullie.

Met vriendelijke groet,

Maxime
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 June 2019, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @MLigtenberg, welkom! Begrijp ik goed dat we jouw diensten op 5 juni stopgezet hebben, toen weer aangezet hebben, maar dat jij wilde dat het alsnog per de 5e geldt? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Hallo Marcia,

ja dat klopt helemaal. Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik heb het even nagekeken en snap inderdaad dat je er wel klaar mee bent. Ik zal dan ook de kosten vanaf 5 juni vergoeden voor je. Wil je me laten weten wanneer je de factuur hebt gekregen? Die zul je wel eerst moeten voldoen, de credit vanuit mij volgt dan daarna.
Hi Marcia,

de factuur is voldaan. Wanneer ontvang ik de creditering?

mvg, Maxime Ligtenberg
Beste Marcia,

hoe staat het met de creditering?

Mvg
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de late reactie! Heb je bij T-Mobile inmiddels alles aangesloten en werkend? Ik wil even zeker weten dat je onze diensten echt niet meer 'nodig hebt', dan kan ik de kosten t/m vandaag vergoeden. Ik zie namelijk dat de diensten nog steeds actief zijn, klopt dat?
Hi Marcia,

de monteur kan ieder moment komen.

Gr
Reputatie 7
Badge +30
Top, laat me even weten wanneer het in orde is, oké? Dan kan ik met een gerust hart het juiste bedrag vergoeden 😉. Vermoedelijk wordt dat zaterdag: morgen ben ik namelijk vrij!
hi Marcia alles werkt.
zie de creditering graaf tegemoet.

Mvg
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Ik heb een bedrag van 51,10 euro gecrediteerd. Dat zijn de abonnementskosten van 22 dagen, namelijk 5 juni t/m 27 juni. Je hebt op de laatste factuur tot en met 6 juli betaald. Het stuk tussen 27 juni en 6 juli wordt door het systeem automatisch verrekend. Op de eindafrekening krijg je dit allemaal terug. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten en anders hopelijk tot in de toekomst!