Na vele telefoontjes naar zowel KPN als T-mobile waarin ieder de bal bij de tegenpartij legt hoop ik hier mijn probleem op te kunnen lossen. Vorige maand ben ik overgestapt van KPN naar T-mobile met als einddatum 05-06-19. Echter omdat T-mobile niet tijdig kon leveren komt hun monteur pas op 27-06-19. Ik heb al sinds 05-06-19 geen diensten meer van jullie, het signaal was al stop gezet, en dus heb ik mijn modem/mediaboxen gereed gemaakt voor retourzending. Nu krijg ik van t-mobile een bevestiging dat mijn nieuwe overstapdatum 27-06-19 is en prompt van jullie ook een e-mail dat mijn contract tot de 27e loopt. Echter heb ik al anderhalve week geen diensten van jullie ontvangen en ben ik ook geenszins van plan om voor de resterende anderhalve week de hele boel weer aan te sluiten. Mijn einddatum moet dus administratief bij jullie op 05-06-19 blijven staan. Ik ben ook niet van plan deze maand abonnementskosten te voldoen en zal de bedragen storneren. Vandaag nog twee keer gebeld naar jullie klantenservice waarin aangegeven wordt: nee mevrouw de verantwoording ligt bij de nieuwe provider, u moet T-mobile bellen. En T-mobile stuurt mij weer terug naar jullie.
Met vriendelijke groet,
Maxime
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel