Beantwoord

Eindtijd storing internet Rotterdam Noord wordt steeds opgeschoven

  • 27 January 2023
  • 10 reacties
  • 88 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Hier in Rotterdam Noord al 3 dagen geen internet en het zou steeds voor 11:00 uur opgelost zijn en dan weer 23:00 uur en dan weer 11:00 uur. Met andere woorden we worden aan het lijntje gehouden.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 28 January 2023, 16:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @PCB! Welkom op het forum.

Wil je in dit geval je profiel invullen? Dan kijk ik voor je of ik wat meer informatie voor je kan vinden over de definitieve eindtijd. 

Alsof dat gaat helpen. De medewerkers die iets zouden kunnen doen zijn al weer vertrokken.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @PCB! Ik zie dat er weldegelijk nog gewerkt wordt aan de storing. De medewerkers waarmee we dit overleggen zijn gelukkig nog aan het werk. 😉

De oorzaak is gevonden. Om het op te lossen moet een stuk kabel vervangen worden. Ik zie dat met de laatste update is aangegeven dat de eindtijd nu op 28 januari staat. Gezien de oorzaak gevonden is en gewerkt wordt aan de oplossing heb ik goede hoop dat dit nauwkeurig is. 

Ik zie via je pakket thuis geen mobiele aansluiting. Mocht iemand daar die wel hebben, laat het dan hier weten. Dan kan ik kosteloos een extra bundel van 100GB hierop laten toevoegen als tijdelijke oplossing. 

Hier hetzelfde probleem... Maar dan Rotterdam Hillegersberg. Stuk kabel wordt morgen vervangen?? En is er compensatie in het verschiet? Vier dagen is wel erg lang

Ben je net 2 weken klant pfff. Bij ziggo was ook niet alles perfect maar dit slaat echt alles. Al onze 4g bundels zijn op. Communicatie van Kpn is slecht. Bel je de klantenservice is er geen service maar word gezegd dat je maar moet afwachten en de lijn word verbroken.  Word geen verdere info gegeven over de storing maar ik moet hier lezen dat er een kabelbreuk is. 

Verwacht toch wel een flinke tegemoetkoming van Kpn.

 

T-Mobile verdient hier flink aan. Al zeker 50 G bij moeten kopen.

Ik zie om de hoek al 3 dagen een kabelkast open staan. De monteur zitten er blijkbaar in ofzo want je ziet ze amper. In de middag gaat hij weer dicht en gaan ze naar huis denk ik. 

Reputatie 7
Badge +17

@JvW23, @Ddddv, @PCB  zodra de storing is opgelost kan je via deze pagina een vergoeding aanvragen. Zoals ik het zie is de storing ook opgelost. Klopt dat?

Ja is opgelost. Vergoeding vind ik erg weinig voor het leed dat geschied is in 3 dagen. Heeft me 30 euro aan hotspot gekocht. En dat na 2 weken klant te zijn. Ik zat te denken aan wifi versterkers ofzo.

Ik had ook wel een excusesmail willen hebben. 

Reputatie 7
Badge +17

@Ddddv een excuusmail kan ik je niet bieden. Wel wil ik je via hier mijn excuses aanbieden. Ik weet dat het niet altijd zichtbaar is maar bij dit soort storingen zijn verschillende afdelingen hard voor je aan het werk om je zo snel mogelijk weer diensten terug te geven. 

Verder kunnen we kosten die je zelf maakt helaas niet vergoeden. Mocht je nu of in de toekomst een mobiel abonnement van KPN hebben geven we je kosteloos een extra bundel geven zolang de storing duurt. Zodat je in ieder geval van data gebruik kan maken.Â