Beantwoord

Elro c704ip

• 16 november 2014
  • 17 reacties
  • 3321 keer bekeken

Wie kan mij helpen deze cam draaiend te krijgen kan m niet van buitenaf bekijken
icon

Beste antwoord door wjb 16 november 2014, 17:13

Graag gedaan,

Zet nu dan nog even dit topic als opgelost door het bericht in het topic dat jou de oplossing gebracht heeft ook als oplossing te accepteren.

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Hoi GJVandeBeek, welkom op het forum.

Kan jij die cam wel vanaf een PC op jouw eigen netwerk bekijken?

Zo ja, hoe? (In een browser op http://192.168.2.???)

Via wifi van ik m benaderen ja
In een browser niet wel via Mob met een programma.
Sorry in de browser is ie ook te zien
Reputatie 7
Weet jij het IP adres dat jouw camera heeft via wifi? (192.168.2.?)

Deze heb je nodig om twee dingen te doen:

1. Deze vast te zetten op de Experia Box als "DHCP binding" zodat het IP adres van de camera altijd hetzelfde blijft ookal heeft deze een keer langer dan 24 uur aangestaan.
  2. Het maken van een port-forwarding op de Experia Box naar dit IP adres.
Als je het IP adres van de camera niet weet, dan kan je deze terugvinden in de DHCP client list op de Experia Box.

Vermeldt dit IP adres hier, dus een 192.168.2.? adres, niet jouw publieke adres.

Wat voor een Experia Box heb je, dan kan ik de instructies voor de DHCP binding en de  port-forwarding opstellen.

Ja die weet ik heb ik vast gezet ,kan m nu wel zien in mn eigen netwerk maar op mn Mob via4g dus niet daar krijg ik het niet goed heb exp box v9
Reputatie 7
Login op de V9.

Ga naar de pagina Application -> Port Forwarding.

Vul bij LAN Host IPv4 Address het IP adres van jouw camera in.

Selecteer bij AppName de application "HTTP Server" en druk op Add.

Neem nu jouw PC en ga in de browser naar http://<jouw publieke ip adres>.

Als het goed is zie je nu de camera, klopt dat?

Zo ja, dan is deze dus nu vanaf Internet te benaderen.

Nu maar hopen dat ook de app op jouw mobiel alleen via http met de camera hoeft te communiceren.

Vervang in de configuratie van de app het interne IP adres (192.168.2.?) door jouw publieke IP adres.

Als het goed is kan je nu de camera nog steeds via de app benaderen, klopt dat?

Zorg voor een sterk wachtwoord op jouw camera zodat niet jan en alleman eenvoudig op jouw camera kunnen inbreken. ;)

De cam is in het thuisnetwerk is nu te benaderen ( had ik al) maar via 3G niet , ook na het invullen van pb ip adres geeft cam geen beeld helaas
Reputatie 7
Kan jij hier screenshots posten van:

• Jouw gedefinieerde port-forwardings (Application -> Port Forwarding)
  • Jouw DHCP bindings (Network -> LAN -> DHCP Binding)
  • Jouw DHCP client list (Network -> LAN -> DHCP Server)
Wat is het LAN IP adres van jouw camera?

Kan je op jouw PC de camera benaderen op http://<publiek IP adres>?

Wat kan ik wel en kan ik niet laten zien dat Weert ik niet de cam is niet te benaderen met pc op pb ip adres
Reputatie 7
In die screenshots die ik je vraag staat niets wat je niet kunt delen.

Zolang je maar zorgt dat jouw publieke IP adres niet zichtbaar is (die staat overigens ook niet op die pagina's) is er niets om je zorgen over te maken.

Hoe kan ik die toevoegen?
Reputatie 7
Screenshot maken (met snagit op windows 7 of 😎 en opslaan op jouw harddisk.

Boven het vak waar je een bericht intikt zie je een ikoontje met twee "bergen" en een "zonnetje". Daarmee kan je een plaatje toevoegen in jouw bericht. ;)

krijg het niet voor elkaar kom een andere keer wel terug bedankt alvast voor de moeite 

Reputatie 7
Als het je niet lukt om screenshots te posten, beantwoord dan eens de onderstaande vragen:

Op welk IP adres (192.168.2.?) benader je jouw camera op het interne netwerk?

Heb je een port-forwarding gedefinieerd naar dit IP adres voor de application "HTTP Server"?

Staat het IP adres in jouw DHCP client list?

Is er een DHCP binding voor het IP adres gedfinieerd?

Post hier ook eens de volledige URL die jij gebruikt om in de Intenet browser jouw camera op het lokale netwerk te benaderen.

Het is gelukt hij doet het heb het nog een keer helemaal opnieuw gedaan zoals je uitleg en heb nu beeld op wifi en 3 g zoals je zei bedankt!! Voor je uitleg
Reputatie 7
Graag gedaan,

Zet nu dan nog even dit topic als opgelost door het bericht in het topic dat jou de oplossing gebracht heeft ook als oplossing te accepteren.

Reageer