Beantwoord

Email met aanbod gratis wifi versterker

Hallo, van kennis en collega's hoor ik dat ze een emal van kpn hebben gehad met het aanbod voor een gratis wifi versterker. Graag kom ik ook in aanmerking voor dit aanbod. Dan kan ik misschien ook eens een keer buiten gebruik maken van mijn wifi net werk. Wat moet ik doen om deze mail ook te krijgen?

Peter
icon

Beste antwoord door Burhan 4 juli 2018, 17:02

Dag Peter,

Welkom op het KPN forum en bedankt voor je vraag! Een gratis Wi-Fi versterker is natuurlijk mooi meegenomen en ik begrijp goed dat jij hier gebruik van zou willen maken. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je deze mail krijgt, of ook gebruik kunt maken van deze actie/pilot. Sommige klanten komen hiervoor in aanmerking bij wijze van test. Klanten worden hier automatisch voor geselecteerd. Ik heb echter geen mogelijkheden om zelf klanten voor te dragen of invloed uit te oefenen op deze pilot. Ik moet je hierin dus teleurstellen.

Je kunt de versterker wel bestellen via deze pagina.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Dag Peter,

Welkom op het KPN forum en bedankt voor je vraag! Een gratis Wi-Fi versterker is natuurlijk mooi meegenomen en ik begrijp goed dat jij hier gebruik van zou willen maken. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je deze mail krijgt, of ook gebruik kunt maken van deze actie/pilot. Sommige klanten komen hiervoor in aanmerking bij wijze van test. Klanten worden hier automatisch voor geselecteerd. Ik heb echter geen mogelijkheden om zelf klanten voor te dragen of invloed uit te oefenen op deze pilot. Ik moet je hierin dus teleurstellen.

Je kunt de versterker wel bestellen via deze pagina.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust!

Reageer