Beantwoord

Enkele dagen tussen mijn overstap

• 31 mei 2018
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedendag,

Ik ben nu overgestapt van ziggo naar kpn.
Jullie hebben de overstap ook geregeld.

Nu beëindigd 29 juni mijn ziggo abbonement.

4 juli komt de monteur pas langs:.
Dat betekend dus dat ik een aantal dagen geen tv en internet hb.
Ik wil het graag zelf aansluiten. Als ik direct internet en tv heb.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 mei 2018, 16:20

Hallo Koenv91, wat leuk om te horen dat je naar KPN komt met je vaste diensten! 😉 Ik zie dat op 29 juni gepland staat dat je bij KPN komt, pas op het moment dat wij jou aansluiten zal je abonnement bij Ziggo worden opgeheven. Dus je hoeft zeker niet bang te zijn om zonder diensten te zitten. Enkele uren wellicht, als de monteur het komt aansluiten. Die monteursafspraak zie ik op 3 juli staan tussen 14.00-16.00, klopt dat wel?
Zelf aansluiten kan helaas niet, omdat het om een pair-bonding aansluiting gaat. Hiervoor dient de monteur nog een aantal dingen te controleren.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Geen probleem! Alvast veel plezier met de KPN diensten 😉 Mocht je nog overige vragen hebben weet je ons te vinden!
Ja top
Dankjewel
Reputatie 7
Badge +20
@Koenv91, ik heb geen reactie meer gehad. Is alles nu iets overzichtelijker geworden voor je? En duidelijk dat je niet zonder diensten komt en de monteur op 3 juli bij je op de stoep staat?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Koenv91, wat leuk om te horen dat je naar KPN komt met je vaste diensten! 😉 Ik zie dat op 29 juni gepland staat dat je bij KPN komt, pas op het moment dat wij jou aansluiten zal je abonnement bij Ziggo worden opgeheven. Dus je hoeft zeker niet bang te zijn om zonder diensten te zitten. Enkele uren wellicht, als de monteur het komt aansluiten. Die monteursafspraak zie ik op 3 juli staan tussen 14.00-16.00, klopt dat wel?
Zelf aansluiten kan helaas niet, omdat het om een pair-bonding aansluiting gaat. Hiervoor dient de monteur nog een aantal dingen te controleren.

Reageer