Beantwoord

enquete ´winnen van een iphone 6s´

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 3548 keer bekeken

ik kreeg een enquete via internet waar bij stond. vul in en win een iphone 6s. de enquete stond onder de naam van kpn. nu heb ik met mijn domme hoofd de enquete ingevult, want ik bedenk me nu pas dat dat natuurlijk een val is. er werd gevraagd om mijn naam telefoon nummer huisnummer en straat. is dit gevaarlijke informatie voor hackers. of andere mensen die geld van mijn bank kunnen halen.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door SjorsK 25 januari 2017, 18:51

Het zijn genoeg gegevens om identiteitsfraude uit te voeren. Ik zal voor de zekerheid een melding maken bij de politie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Het zijn genoeg gegevens om identiteitsfraude uit te voeren. Ik zal voor de zekerheid een melding maken bij de politie.
Ook ik kreeg net, 9-10-2019 te lezen via mijn mobiel: Beste KPN klant. Gefeliciteerd! U bent een van de 100 etc. Gelukkig heb ik geen bankrekening opgegeven, en bij het doorscrollen zag ik dat je het mij € 82 per maand zou gaan kosten. Toen wist ik genoeg.

Ook ik kreeg net, 11-11-2019 te lezen via mijn laptop: Beste KPN klant. Gefeliciteerd! U bent een van de 100 etc. Gelukkig heb ik geen bankrekening opgegeven, en bij het doorscrollen zag ik dat je het mij € 90 per maand zou gaan kosten. Toen wist ik genoeg.

Reageer