Vraag

Er krijg ik geen ontvangst van de WiFi mijn tv valt gewoon weg

  • 15 June 2021
  • 10 reacties
  • 109 keer bekeken

IK HEB AL 6 MAAL CONTACT GEHAD MET MEDEWERKERS MAAR NIKS WORD OPGELOST MIJN IKDERE KEER MIJN MODEM UITZETTEN EN ER WORD GEEN CONACT MEER OPGENOMEN MIJN WIFI WERKT NIET GOED EN DE MODEM IS VEROUDERT IK HEB MIJN MODEM OP EEN SLAAPKAMERTJE STAAN EN IN MIJN HUISKAMER KRIJG IK GEEN ONTVANGST VAN DE WIFI MIJN TV VALD GEWOON WEG MEE EN DAN OOK


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Welk type modem heb je?

Badge +19

@Chris Saasen vertelde me in een pb dat hij een v10 heeft en de snelheid 100 was en nu 50. @Chris Saasen de v10 is een prima modem dus is er iets anders aan de hand. Welkesnelheid haal je als je meet met een bekabelde pc of laptop?

een goede morgen Joep ik had 100 MB en nu nog 50 MB 2x Laptops staan

ik heb de Expedia V9 nu

Badge +19

Eerst willen we graag weten welke snelheid er binnenkomt en dat kan je alleen meten met een bekabelde pc of laptop.  Weet je het zeker van de v9 omdat je eerst aangaf v10?😉

ik heb een Laptop en de modem is een V9 en alles is al 7 keer doorgemeten van de KPN met alles uitschakelen en inschakelen  maar door het gedoe ben ik de aansluiting ook iedere keer kwijt ( telfoon )en hoor ik verder niks 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Chris Saasen, welkom op het KPN Forum. Zoals ik het lees loop je aan tegen haperende tv en Wifi verbinding. Ik denk dat dan stap voor stap bekeken moet worden. Begin met het meten van de bekabelde snelheid zoals @Joep1965 al heeft aangegeven. Wat is het resultaat als je deze speedtest doet? En kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

grote vriend wat je stuurt klopt niks van 

404

Oeps! Er lijkt een probleem te zijn met deze pagina

De URL is verkeerd gespeld, deze pagina heeft nooit bestaan ​​of is verwijderd. In de tussentijd kunt u Speedtest Custom verkennen 

 

Hoi @Chris Saasen 

Deze dan.

Reputatie 2
Badge +1

 @Chris Saasen sorry voor de verkeerde link, ben benieuwd wat de rechtstreeks bekabelde meting laat zien met de link van @genetic, dank daarvoor.

Reputatie 2
Badge +1

@Chris Saasen Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!