Vraag

Ethernet heeft een zelftoegekend IP-adres en kan geen internetverbinding tot stand brengen.

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 1583 keer bekeken

Ethernet heeft een zelftoegekend IP-adres en kan geen internetverbinding tot stand brengen.

 

wat kan het betekenen, ik heb wifi (werkt prima) is de Ethernet beschikbaar als ik zonder extra voeding op een andere verdieping in huis etc. wil op Internet werken?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ethernet heeft een zelftoegekend IP-adres en kan geen internetverbinding tot stand brengen.

Wat bedoeld u hiermee? Kunt u een schermafdruk maken van uw instellingen / foutmelding? Welk besturingssysteem praten we hier over?

is de Ethernet beschikbaar als ik zonder extra voeding op een andere verdieping in huis

Extra voeding? Gewoon een kabeltje leggen en in je pc of laptop prikken. Daar heb je geen extra voeding voor nodig ofzo...

bedankt, ik ga ermee aan de slag, Oliveroliver

Leg eerst eens uit wat er met ethetnet wordt bedoeld een van de LAN aansluitingen?

Het zelf toegekend ip adres dat is een eigen vast gelegd adres? Zit deze wel in de goede range 192.168.2.xxx

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Oliveroliver Ik ben bang dat ik nog niet volledig begrijp waar je tegenaan loopt. Ik lees graag iets meer toelichting, dan komen we er vast wel uit! 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Oliveroliver Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mocht je nog hulp nodig hebben dan lees ik het graag. 

Reageer