Beantwoord

Experia Box nog niet ontvangen

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Hoi, 

Ik heb net mijn contract herzien en veranderd naar het nieuwe sneller internet buitengebied.

Nou kan het wezen dat het allemaal vanzelf goed komt hoor maar de kpn kennende twijfel ik. 

Ik had een nieuw 4g modem  ontvangen maar die kan alleen op de experia v10 en die heb ik niet, ik heb de 9.

Dus even gebeld en die zou nageleverd worden en ik zou een mail ontvangen. 

Maar die heb ik nog niet ontvangen. 

Misschien is er iemand die dat kan checken voor mij. 

Alvast bedankt voor de moeite 

 

icon

Beste antwoord door martijnbreukel 20 January 2020, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Nouja,

Kreeg gelijk reactie. 

Komt eraan dus ik denk dat het is opgelost 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Martijn, welkom! Goed om te lezen dat je inmiddels ook bevestiging hebt dat hij onderweg is. Dan verwacht ik ook dat het opgelost is :grin: