Beantwoord

Experia

• 15 april 2012
  • 3 reacties
  • 8143 keer bekeken

Ik heb het volgende probleem: ik heb een Experia Box voor mijn draadloze netwerk thuis. Hierop aangesloten in wisselende samenstelling drie laptops, een Ipad, vijf mobiele telefoons en een Xbox. Een tijd lang geen problemen, maar sinds een week of twee krijg ik op sommige van de laptops geen verbinding meer. Netwerk wordt wel herkend, maar kan geen verbinding maken. Resetten van de router hielp in het verleden nog wel (hoewel het een waardeloze optie is om vaak te doen), maar nu ook niet meer. Soms is het de ene laptop, dan de andere die problemen geeft. Heb alles al opnieuw geïnstalleerd, maar het hekpt niet. Raar is vooral dat het een steeds wisselende laptop is die problemen geeft. 

icon

Beste antwoord door pvdvelde 16 april 2012, 06:50

Heb je een H220N? Die staat standaard ingesteld op max 8 apparaten. Je kunt dit aanpassen via de webinterface:
-Ga naar 192.168.2.254
-Bij de eerste keer inloggen geen wachtwoord nodig
-Kies voor 'network', 'wlan' en 'SSID'
-Stel hier de 'maximum clients' in om meer apparaten aan te kunnen sluiten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Heb je een H220N? Die staat standaard ingesteld op max 8 apparaten. Je kunt dit aanpassen via de webinterface:
-Ga naar 192.168.2.254
-Bij de eerste keer inloggen geen wachtwoord nodig
-Kies voor 'network', 'wlan' en 'SSID'
-Stel hier de 'maximum clients' in om meer apparaten aan te kunnen sluiten.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Leo1811,

Heeft het antwoord van PvdVelde u weer op weg geholpen?

We horen het graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Had (weer eens) problemen met inlognamen bij KPN, daarom duurde het antwoord even en heb ik n u weer een nieuwe inlognaam. De oplossing van PvdVelde werkte perfect, dank!

Reageer