Beantwoord

Experia Box 12 inloggen

• 8 juli 2020
  • 6 reacties
  • 8802 keer bekeken

Goedendag,

Net een nieuwe Experiabox 12 onvangen, werkte meteen goed.

Echter voor mijn werk moet ik e.e.a instellen, echter ik kom nietbij het menu.

Heb reeds een fabrieks reset uitgevoerd met de bekende paperclip en de servicetool via mijnkpn.

Maar het wil allemaal niet werken.

Heeft iemand een oplossing om bij het menu te kunnen komen??

Vriendelijke groet,,

icon

Beste antwoord door Susan_ 11 juli 2020, 09:21

Goedemorgen @Align58, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien het niet lukt om in te loggen, kan je het ook nog via onze servicetool proberen. Kies bijvoorbeeld voor wijzigen wifi-naam en wachtwoord, dan kom je ook in het modem. Het resetten kan op jouw manier, maar ook via een servicetool, namelijk deze :wink:

Laat je even weten of het hiermee gelukt is of dat ik je nog verder kan helpen?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Align58,

Als het goed is moet het lukken via mijnmodem.kpn of 192.168.2.254 en inloggen met het Admin Password achterop het modem. Let goed op dat dit wachtwoord vreemde tekens kan hebben zoals {}'’``>.

Hallo Chris, 

helaas dit werkt ook niet. 

Ik heb het plan om de modem weer te resetten met een paperclip en de glas uplink te ontkoppelen. Weet alleen niet of ik dan in het menu kan komen..

Voor de zekerheid, ik houd de reset ingedrukt tot dat het powerlampje uit en daarna weer aangaat..is dit de juiste procedure??

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Align58, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Indien het niet lukt om in te loggen, kan je het ook nog via onze servicetool proberen. Kies bijvoorbeeld voor wijzigen wifi-naam en wachtwoord, dan kom je ook in het modem. Het resetten kan op jouw manier, maar ook via een servicetool, namelijk deze :wink:

Laat je even weten of het hiermee gelukt is of dat ik je nog verder kan helpen?

Hallo Susan,

Ik heb de Experia box 12(V12) ge-reset zonder de Wan koppeling.

Reset knopje vast gehouden net zolang ingedrukt gehouden totdat de V12 weer is opgestart.

Menu was te bereiken met de standaard admin password achterop de V12.

Kan nu de instellingen aanpassen voor thuiswerken, dus heleaaml goed.

Dank voor je reactie, als deze het net zolang naar behoren werkt als de V8, dan is het helemaal goed.

Reputatie 7
Badge +21

@Align58 top bedankt voor je terugkoppeling! Daar gaan we natuurlijk wel vanuit, dat hij het net zo lang goed blijft doen! En bij problemen of vragen weet je ons nu ook te vinden! :smile:

Reageer