Beantwoord

Experia Box | 13 jaar oud .

  • 20 March 2020
  • 13 reacties
  • 208 keer bekeken

Is de Experiabox (13 jaar oud) geschikt voor video uploads?

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 March 2020, 17:12

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +19

Hier een link om te kijken of je apparatuur nog in orde is. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Reputatie 7
Badge +24

Is de Experiabox (13 jaar oud) geschikt voor video uploads?

Ja. Alle Experiaboxen kunnen dat zonder probleem. U zult alleen wel een fatsoenlijke verbinding moeten hebben. Maar de Experiabox is geen beperkende factor.

Reputatie 7
Badge +21

Een Experia Box van 13 jaar oud zou heel goed in aanmerking kunnen komen voor vervanging. Welk merk en type is deze, kijk eens op het label/etiket aan de achter/onderzijde.

pff 13 jaar is dat nog zo,n thomson speedtouch

wat bedoel je met video uploads ?

een speedtouch kun je omruilen voor een nieuwer exemplaar

tot de experiabox v8 dacht ik dus een v7 is ook omruilbaar

 

Bedankt voor jullie reacties.

Dat het bekabeld hoort is duidelijk. Verder zou het gewoonmoeten kunnen.

Het is inderdaad nog een speedtouch en omruilen is een goed punt. 

@Adri73

Als je er geen haast mee hebt kun je hier wachten tot een webcare het op pakt

en jou een nieuwe experiabox regeld

Als je haast hebt kun je de klanten service bellen

 

 

Bedankt Peter,

Er is geen haast bij. Ik wacht het af.

Het app. staat ook elders en deze tijd is het niet verstandig om op pad te gaan als het niet echt nodig is.

Oke

@Bart_  Kan je vast veder helpen

geduld het is weekend

En het komt vast goed @Adri73

 

Reputatie 7
Badge +11

@Adri73   Zou je dan vast het Forum profiel willen invullen?

Reputatie 7
Badge +13

@Adri73 Welkom op het forum! Ik kan je daar zeker bij helpen en ik zie dat er al diverse goede tips zijn gegeven :-) . Een Speedtouch is inderdaad een oud modem en ik kan deze voor je omruilen! Zou je dan nog even jouw profiel kunnen aanvullen? Dan loop ik het allemaal even voor je na!

Reputatie 7
Badge +13

@Adri73 Ik heb even gekeken op basis van de gegevens in je profiel maar ik kom daar binnen de consumentenmarkt van KPN niet direct een actief abonnement tegen. Welke diensten van KPN neem je precies af? 

Dag Remco,

Ik heb wat aanvullende gegevens op het profiel gezet en hoop dat dit duidelijker wordt.

Het betreft internet en vaste telefoon.

Reputatie 7
Badge +13

Ik vermoed dat het om een zakelijk abonnement gaat dan, kan dit kloppen? Ik zie namelijk dat er een KvK nummer aangekoppeld is. Ik zou je dan willen adviseren om even te  bellen met 0800-0403 of om je vraag hier even te stellen.

Reageer