Beantwoord

experia box

  • 26 februari 2012
  • 3 reacties
  • 4839 keer bekeken

Ik heb een nieuwe experia box aangesloten van de kpn volgens de regels,maar nu heb ik geen wifi meer. Hoe kan ik dit verhelpen

icon

Beste antwoord door pvdvelde 26 februari 2012, 12:14

Elke Experia Box heeft een eigen draadloos netwerk. op de computer zal aangegeven moeten worden dat er verbinding gemaakt moet worden met de nieuwe Experia Box.

Hiervoor zijn de netwerknaam (SSID) en netwerksleutel (WPA) nodig, deze staan op de achterkant van de Experia Box. Een uitleg is te vinden op:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15215

Is de nieuwe Experia Box niet te vinden in de lijst met netwerken, dan moet misschien het kanaal aangepast worden. Sluit een computer met een kabel aan en volg de instructies op:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/11027

Hoop dat je hier mee verder komt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Elke Experia Box heeft een eigen draadloos netwerk. op de computer zal aangegeven moeten worden dat er verbinding gemaakt moet worden met de nieuwe Experia Box.

Hiervoor zijn de netwerknaam (SSID) en netwerksleutel (WPA) nodig, deze staan op de achterkant van de Experia Box. Een uitleg is te vinden op:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/15215

Is de nieuwe Experia Box niet te vinden in de lijst met netwerken, dan moet misschien het kanaal aangepast worden. Sluit een computer met een kabel aan en volg de instructies op:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/11027

Hoop dat je hier mee verder komt.

Reputatie 3
Badge +6
Hallo Theodoor1953,

Heeft u al draadloos internet?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Dank je wel, het probleem is inmiddels opgelost

Reageer