Beantwoord

Experia box 7 werkt niet

  • 2 April 2019
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik heb nog een experia box 7 h220’ de WiFi verbinding wordt echter steeds slechter. Ik wil deze graag omruilen voor een nieuwe versie. Kan echter nergens op de KPN site vinden hoe ik dit moet doen

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 April 2019, 11:37

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Mjcvs, je kunt die antieke Experia via deze pagina laten omwisselen voor een moderner exemplaar.
Reputatie 7
En anders bel je klantenservice op 0800-0402 (24x7) en je hebt donderdag een nieuwe.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Mjcvs. Welkom op het forum. Is het inmiddels gelukt om de ExperiaBox V7 om te ruilen?
Nee, is nog niet gelukt, via de tool lukt het niet
Reputatie 7
Badge +21
In dat geval zal ik het verder voor jou regelen. Je kan een nieuwe ExperiaBox ophalen bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Bruna) in Zevenbergen. Morgen na 14.30 uur ligt het pakketje voor je klaar. De oude Experiabox kan je hier gelijk achterlaten. Vergeet niet om een geldige legitimatiebewijs mee te nemen. 🙂
Ik ontvang net een sms bericht dat de nieuwe apparatuur woensdag geleverd wordt en dat ik mijn oude box terug kan sturen

Dank hiervoor!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Mjcvs 😁

Reageer