Beantwoord

Experia Box defect na stroomstoring

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 245 keer bekeken

Vanmorgen is de stroom eruit geklapt en nu is mijn WiFi kast kapot geen tv en internet dus. Hoe los ik dit op

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Pienjumah 4 January 2019, 14:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Pienjumah. Dat is knap vervelend, uiteraard. Bedoel je met je 'wifi-kast' je Experia Box? Ik help je met alle plezier verder, als dat nodig is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Inmiddels opgelost

Reageer