Experia Box eco modus ineens aan

  • 10 March 2019
  • 4 reacties
  • 331 keer bekeken

als ik het goed heb begrepen, mirror die uitstaat, kan men niet de instellingen kopieren van buitenaf, heb ik dat correct?

vreemde is wel dat ineens de ECO mode aansprong toe ik eraan dacht i.p.v. erop drukte en op de pagina zelf? hoe kan dat?
en ik hoor mensen telkens lachen e.d., en eergister ik werd wakker gemaakt met een harde pistool demper geluid,met uitgelach erna,
lijkt me ook niet correct, zijn jullie van KPN aan het neuronmapping of zijn er hackers actief laatste tijd?😂

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van V10 Mirror Configuration

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Pascal, welkom op het forum! Je kan sowieso niet van buitenaf toegang krijgen tot de Experia Box V10. Deze heeft geen mogelijkheid tot remote management. De mirror configuration laat je de instellingen kopiëren naar een apparaat aangesloten op een van de lan poorten van de V10, verder niet.

Wat betreft de rest, voor zover ik weet zijn we nog niet bezig met neuronmapping, het experiment met telepatische benadering van klanten een paar jaar geleden werkte niet zo goed dus dat belooft niet veel :D

Alle gekheid op een stokje, die ECO modus. Gebeurde dat terwijl je in de interface van de Experia Box zat om dat aan te zetten? Kan zijn dat de knop een wat grotere klikradius heeft en daarom al wat eerder reageerde.
Die overige geluiden, dat kan ik niet plaatsen, waar hoor je dat uit?
Reputatie 2
Badge

@wjb

Erik,

oud draadje maar na een onverhoedse update van mijn Experiabox V10 zoek ik naar een soort backup van de instellingen zoals de port forwards. Is dat te bereiken mbv de Mirror Configuratie?

 

Reputatie 7

Nee, dat is niet te bereiken met een mirror configuratie.

Een mirror is bedoeld om data van een poort te mirroren naar een andere poort zodat deze met wireshark gemonitored kan worden.

Reputatie 2
Badge

@wjb oke, bedankt voor de info. Was er niet zeker van.