Beantwoord

experia box h368n v9. WIFI + Internet

  • 29 December 2019
  • 12 reacties
  • 163 keer bekeken

Sinds een paar weken valt om de paar uur de wifi weg en ook het bekabelde internet. Heb de modem al gereset en ook gekeken of er een update voor was maar dit werkt allemaal niet. Tevens hapert de vaste telefoon ook af en toe. 

De lampjes op de router knipperen af en toe heel snel of soms zijn ze ineens uit. 

 

Is het mogelijk dat dit verholpen wordt? 

 

mvg

bjorn

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 December 2019, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hoi @akrijgsman13 . Welkom op het forum.

Dat kan niet de bedoeling zijn. Laten we een aantal zaken bij langs gaan:

Hoe is het aangesloten? Heb je toevallig een glasvezel verbinding? Zou je in dat geval het glasvezel kastje 2 minuten uit willen zetten?

Mocht het probleem daarna terugkomen wil je dan het modem een reset geven? Er zit een klein gaatje bij de aansluitingen. Graag met een paperclip 10 seconden ingedrukt houden. Als de verbrekingen blijven bestaan wil ik dat graag weten zodat we verdere actie kunnen ondernemen.

Goedemiddag. Dat heb ik vorige week gedaan maar hij blijft eruit klappen. Dit probleem is bekabeld en via WiFi.  Deze tip had ik in de kpn winkel al gekregen toevallig. 
 

voorbeeld net een film van 90 min in 122 min gekeken omdat hij steeds eruit viel. 

Dan gaan we verder kijken, @akrijgsman13 . Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik ga je lijn doormeten.

Heb ik gedaan. 

Leuk je even gesproken te hebben. We hebben samen besloten een monteur in te plannen.

Ik heb de wensdatum op 2-1-2020 gezet tussen 8:00 en 10:00 . Helaas kreeg ik daarna de melding dat er iets niet goed gegaan is, in de planner. Het systeem verzekert mij dat je gebeld gaat worden om de afspraak er correct in te zetten.

Ik werk morgen van 11:00 tot 15:00 .  Laat je weten of je vóór die tijd benaderd bent? Anders ga ik ze achter de broek aanzitten ;-)

Fijne jaarwisseling!

Erwin bedankt. Ik kan nu heel de experiabox niet meer benaderen. Ook het wachtwoord werkt niet meer. 
 

kan dit te maken hebben met uw reset??  

Oh, dan is het wachtwoord naar de standaard teruggezet.

Kun je het wachtwoord leeg laten? Daarna word je verplicht om een nieuwe te bedenken. 

Alle diensten werken momenteel toch wel, mag ik hopen?

Je lijn is up en het modem is benaderbaar. Je diensten zouden het nu moeten doen. 

Mocht dat niet zo zijn, laat het weten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Erwin de monteur is gisteren inderdaad geweest. De router was kapot. Deze is vervangen en sindsdien. Geen storing meer gehad. Super bedankt voor je hulp en analyse. We zijn er heel blij mee. 
 

ik kan nergens een evaluatieformulier vinden anders had ik je via die weg ook bedankt.  
 

hele fijne avond. 
 

mvg Björn 

Erwin de monteur is gisteren inderdaad geweest. De router was kapot. Deze is vervangen en sindsdien. Geen storing meer gehad. Super bedankt voor je hulp en analyse. We zijn er heel blij mee. 
 

ik kan nergens een evaluatieformulier vinden anders had ik je via die weg ook bedankt.  
 

hele fijne avond. 
 

mvg Björn 

Dit is al een voldoende, Björn. Je weet mij te vinden, als er iets is. 

Zeker weten