Vraag

Experia Box heeft WiFi kuren

  • 24 November 2019
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Onze experia box V8 deed al een tijdje bijzonder maar nu lijkt hij het WiFi netwerk steeds weer terug naar default gezet te worden , of helemaal geen WiFi netwerk weer te geven. Graag zou ik mijn experiabox laten vervangen door een meer recente versie.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Maarten754665  Welkom op ons Forum. Excuses voor de late reactie. 
Uit je omschrijving maak ik op dat je wifi niet naar behoren functioneert. Wat bedoel je precies met ‘terug naar default’.
Ik denk dat je bedoelt dat de netwerknaam/wachtwoord die je zelf instelt terug gaat naar de fabrieksinstellingen, klopt dit? 
Sinds wanneer spelen de problemen?
Als de V8 niet functioneert naar behoren dan kunnen we die uiteraard omruilen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even met je meekijken. 

 

Hoi,

 

ik heb telefonisch contact gehad met een collega. De experia box bleek inderdaad defect. Als het goed is word er een nieuwe opgestuurd. Daar heb ik echter nog niets over gehoord.

 

maarten 

Reputatie 7
Badge +17

@Maarten754665 Slim, telefonisch zijn we momenteel wel sneller bereikbaar. We streven er naar binnen 24 uur te reageren op het Forum dus wellicht wordt een toekomstige vraag op tijd beantwoord. 

Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kijk is even mee of de omruilafspraak er goed instaat. 

Gedaan! :)

Reputatie 7
Badge +17

@Maarten754665 Bedankt! Ik zie dat mijn collega afdeling logistiek heeft aangestuurd. Zij geven binnen 24 uur op werkdagen reactie. Zij gaan nog een e-mail sturen over de omruilafspraak bij een PostNL punt. Houd de mail dus goed in de gaten. Je hebt 14 dagen de tijd om de experiabox om te ruilen met geldig legitimatiebewijs. 
Mocht je nou morgen nóg niets gehoord hebben, laat je het dan even weten?
Dan regel ik het voor je.

:D 

Reputatie 7
Badge +17

@Maarten754665 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Reageer