Beantwoord

Experia Box in de woonkamer ipv meterkast

  • 20 January 2020
  • 31 reacties
  • 7239 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond.

 

Ik will graag dat de Experia box wordt geplaatst in de woonkamer ipv van de meterkast.

Ik woon op een appartementen complex en de meterkast staat op de gang, Vanuit daar lopen er 4 UTP kabels naar de woning. Maar als ik de Experia box in de meterkast heb staan. Heb ik waarschijnlijk een drama wifi en maakt andere dingen ook lastig.

 

Dus mijn vraag is. Kan dat als de installatie monteur langskomt. Of zijn ze verplicht om een de EB in de meterkast te plaatsen? Alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 January 2020, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er komen 2 kabels vanaf meterkast, ...

Als die twee op verschillende plekken in de woonkamer uitkomen dan wordt het wel een rommeltje als die beide op de Experia Box aangesloten moeten worden.

Ik ging er gemakshalve vanuit dat die 2 kabels naar 1 dubbele wandcontactdoos liepen. Maar hoe dan ook, het is niet van toepassing zolang er in de slaapkamer geen internet nodig is.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Hybrid, nog van harte welkom hier op het forum! Ik zie dat je al flink op weg geholpen bent, dat is fijn om te zien :slight_smile:

Staat er al een afspraak met de installatiemonteur ingepland? 

@Nick83 dit is dan ook de meest recente Ftu type tk-01 niet de lompere ty-01 waarvan maar 1 helft wordt gebruikt. Om over de nog oudere modellen NTu en Ftu maar te zwijgen.

Het verbaasd me wel deze Ftu is meer doe het zelf dan de oudere modellen toch blijft de monteur plicht.

 

Reputatie 1

Hoi @Hybrid, nog van harte welkom hier op het forum! Ik zie dat je al flink op weg geholpen bent, dat is fijn om te zien :slight_smile:

Staat er al een afspraak met de installatiemonteur ingepland? 

Jazeker. Ben goed geholpen hier. Monteur afspraak is gemaakt. Al mag die van mij wel eerder komen haha.

Reputatie 7
Badge +19

@Hybrid Fijn om te horen, en dat snap ik wel :slight_smile: Laat je ons nog weten hoe de afspraak afgelopen is?

Reputatie 1

Alles gelukt. EB staat in de woonkamer was geen probleem.