Beantwoord

Experia Box kan niet gereset worden

  • 4 November 2019
  • 5 reacties
  • 159 keer bekeken

Geen tv en internet meer. Lampje power is enigste lampje wat brand.
Harde en zachte reset werkt niet van Experiabox. Wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord door janssren 6 November 2019, 00:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Geen tv en internet meer. Lampje power is enigste lampje wat brand.
Harde en zachte reset werkt niet van Experiabox. Wat kan ik doen? 


Om zaken uit te sluiten, pak een andere UTP (netwerk) of RJ11 (telefoon) kabel, afhankelijk van je verbinding, glasvezel of via de normale telefoon aansluiting en kijk na een reboot van de experiabox of deze wel werkt. controleer of de stekkers goed verbinding maken. 

Heb je dit probleem sinds kort of is er iets sinds veranderd aan je aansluiting?

 

Was tv aan het kijken en opeens geen beeld en WiFi meer. 

Reputatie 4
Badge +4

Was tv aan het kijken en opeens geen beeld en WiFi meer. 


Ik denk dat je KPN helpdesk even moet bellen om te achterhalen of er iets met de lijn of experiabox zelf aan de hand is, mogelijk is deze defect.

Dankjewel voor je reactie. Experiabox was inderdaad defect. Vandaag vervangen door KPN monteur . Alles weer perfect.

Reputatie 7

Hoi @janssren, welkom op het forum! Zoals je het modem in je eerste bericht beschrijft doet het inderdaad vermoeden dat het modem de geest heeft gegeven. Gelukkig kon de monteur snel komen en had hij een vervangend modem bij zich waardoor jouw verbinding hersteld werd :slight_smile: Dat is fijn om te lezen, en dat het weer werkt voor jou helemaal natuurlijk.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.