Beantwoord

Experia box kapot

  • 8 February 2019
  • 4 reacties
  • 1345 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn experia box hapert. Type AVR7519 ISDN Als ik met de voeding beweeg gaat de experia box aan en uit. Er is een punt waarop hij aan blijft, dus waarschijnlijk zit er binnen wat los. Bij een kleine aanraking van de kabel gaat hij al uit. Het ligt niet aan de adapter die heb ik al verwisseld. Hoe kan ik nu een nieuwe aanvragen?
icon

Beste antwoord door Sluisie81 8 February 2019, 14:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Ik zou zeggen bel de servicedesk van KPN of start een chat gesprek. chat.kpn.com
Daar kunnen ze je vast en zeker helpen en een nieuwe Experiabox sturen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Experia box kapot. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de ExperiaBox defect is. Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Als er nog geen nieuwe ExperiaBox is aangevraagd kan ik je ook verder helpen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe ExperiaBox toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik hen inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk en er wordt een nieuw modem opgestuurd!
bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat er al een nieuwe ExperiaBox onderweg is. Graag gedaan! Mocht je onze hulp nog nodig hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden.

Reageer