Beantwoord

Experia Box piept

  • 30 April 2019
  • 2 reacties
  • 890 keer bekeken

Mijn Experia Box piept heel erg zou dat komen omdat hij al 16 jaar oud is?
icon

Beste antwoord door RBxx 30 April 2019, 15:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Sylvia Beijdorff, heb je soms de ZXV10 H220N? Die heeft daar vaker last van.
Soms wordt hij ook (erg) warm en krijgt een geelbruine plek in de behuizing.

Zo niet, ook dan komt een 16 jaar oud modem zeker in aanmerking voor omruilen.

Bel de KPN klantenservice (gratis) op 0800 0402 (24/7 bereikbaar), de H220N wordt tegenwoordig (zeker bij klachten) standaard omgeruild.

Of
Je wacht hier op de reactie van een KPN moderator. Zou je dan alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
Bedankt voor je reactie , ik heb gechat met een KPN medewerker en krijg een nieuwe , groetjes en bedankt nog .

Reageer