Beantwoord

Experia Box TG789ivn is sloom

  • 11 oktober 2017
  • 13 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik heb een oude Experia Box TG789ivn, die word aardig sloom. Als ik met meerdere mensen op het internet zit dan kan het soms zelfs zo zijn dat er iemand wordt uitgegooid. Moet KPN hiervoor zorgen dat er een nieuwe verbeterde router komt? Ik kan deze router zelfs niet meer vinden op de KPN website.

Tevens krijg ik met de Servicetool traag bekabeld internet een foutmelding terwijl ik met mijn desktop gekoppeld ben direct met de Experia Box.
Het is niet gelukt om uw gegevens op te halen

Ik hoor het graag. Zou het liefst zien dat KPN er voor moet zorgen dat een oude router wordt vervangen door een nieuwe.
icon

Beste antwoord door Burhan 15 oktober 2017, 19:10

Een goedenavond, M.Jagers.

Mijn excuses voor de late reactie, het is wat drukker op ons forum op dit moment. Van harte welkom in ieder geval! :-)

Het modem welke je nu hebt is verouderd, en kan ik voor je vervangen. Echter lees ik dat je nog ISDN hebt. Ik zou dan toch graag de situatie onder de loep willen nemen om te zien hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Vaak is het mogelijk om je telefoonnummer op te nemen bij je internet abonnement. Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je hierop wilt reageren, dan ga ik voor je aan de slag!

Alvast bedankt 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Sowieso verouderd, maar gebruik je ook nog ISDN?

Wat zegt deze site? https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Robin
Volgensmij gebruiken wij inderdaad nog ISDN en ADSL.

Klopt het dat het postcode + huisnummer is wat je daar moet invoeren? Zie dan hier
http://prntscr.com/gwcpo2
Reputatie 7
Badge +30
Ah, bedankt. Gebruik je ISDN nog actief?

Verder zal binnenkort een WebCare Specialist reageren en de opties voor je bekijken en aan je voorleggen.

Robin
Volgensmij loopt alles bij ons nog via ISDN. We gebruiken alleen nog maar 2 van de 4 telefoonnummers. Het liefst willen we van het hoofdnummer af en ons huisnummer als hoofdnummer laten regelen.

Bedankt iedergeval. Ik zal met smart wachten op de WebCare Specialist.
Reputatie 5
Badge +11
Een goedenavond, M.Jagers.

Mijn excuses voor de late reactie, het is wat drukker op ons forum op dit moment. Van harte welkom in ieder geval! :-)

Het modem welke je nu hebt is verouderd, en kan ik voor je vervangen. Echter lees ik dat je nog ISDN hebt. Ik zou dan toch graag de situatie onder de loep willen nemen om te zien hoe we dit het beste aan kunnen pakken. Vaak is het mogelijk om je telefoonnummer op te nemen bij je internet abonnement. Ik heb je een privébericht gestuurd. Als je hierop wilt reageren, dan ga ik voor je aan de slag!

Alvast bedankt 🙂
Hoi Burhan,

Geen probleem dat het iets langer heeft geduurd. Soms kan het gebeuren dat het iets drukker is. Heb ik zelf ook wel eens op de servicedesk waar ik werk.

Bedankt voor je privébericht. Ik zal hem zo snel mogelijk beantwoorden en het via die weg bespreken met je.
Inmiddels is het al een week geleden dat ik mijn gegevens via een privébericht naar @Burhan. Ik heb zo'n vermoede dat hij die tijd niet meer op het forum is geweest als ik kijk naar het recent online balkje. Zou dit kunnen kloppen? Zo ja, zou een andere webcare specialist mij een privébericht kunnen sturen? Ik wil er namenlijk wel een beetje druk achter zetten, dit omdat het al een tijdje bij ons bezig is.

@Koen, zou jij mij anders hierover een statusupdate kunnen geven? Of mij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +30
Oei! Dat is niet de bedoeling, je had natuurlijk al lang antwoord terug moeten hebben! Ik zal ze even aan hun mouw trekken.

EDIT: Koen pakt em zometeen voor je op!
Oei! Dat is niet de bedoeling, je had natuurlijk al lang antwoord terug moeten hebben! Ik zal ze even aan hun mouw trekken.

Graag.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @m.jagers, mijn excuses voor het uitblijven van een reactie! Ik zie dat er op dit moment een los internet en een los ISDN signaal op je lijn staan. In de administratie kan ik hier echter geen gegevens bij vinden: zijn dit misschien zakelijke abonnementen? In dat geval raad ik je aan je vraag op het Zakelijk KPN Forum te stellen. Omdat je niet in het consumentensysteem staat kan ik geen apparatuur naar je opsturen of pakketwijzigingen doorvoeren. Mijn excuses voor het ongemak!
Hoi @m.jagers, mijn excuses voor het uitblijven van een reactie! Ik zie dat er op dit moment een los internet en een los ISDN signaal op je lijn staan. In de administratie kan ik hier echter geen gegevens bij vinden: zijn dit misschien zakelijke abonnementen? In dat geval raad ik je aan je vraag op het Zakelijk KPN Forum te stellen. Omdat je niet in het consumentensysteem staat kan ik geen apparatuur naar je opsturen of pakketwijzigingen doorvoeren. Mijn excuses voor het ongemak!

Klopt. We hebben ook zakelijke abonnementen. Ik weet alleen niet precies wat we zakenlijk en privé hebben. Ik zal de vraag ook even stellen op het Zakelijke KPN Forum.

We kwamen er wel achter dat het internet één cijfer van het klantnummer te kort was voor dit forum. Dit misschien omdat het zakenlijk is geregistreerd?

Bedankt.


Zie: https://zakelijkforum.kpn.com/internet-9/experia-box-tg789ivn-is-sloom-9860
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @m.jagers, in het consumentensysteem heb je een E-mail Basis en een Digitenne abonnement. Digitenne is niet zakelijk af te sluiten, maar mogelijk kunnen mijn zakelijke collega's de mailadressen onder het E-mail Basis pakket wel bij je zakelijke abonnement onderbrengen!
@Koen, dit zal ik even bij mij thuis bespreken. Mocht dit voor ons van toepassing zijn dan zal ik het vermelden in het zakelijke forum vraag.

Het is dat ik de vraag al als beantwoord had gezet. Anders had jij hem bij dezen beantwoord @Koen, door mij door te verwijzen naar het zakelijke forum.

Reageer