Beantwoord

Experia box v10 defect na stroomuitval?

• 18 september 2018
  • 5 reacties
  • 649 keer bekeken

Na opgeloste stroomstoring...werkt alles weer in huis behalve de Experia box v10. Hij reageert nergens meer op. De versterker wel...maar geen internet en geen telefoon. Morgen komt er een monteur. Is dat handig? Of moet er een nieuwe Experia box komen??
icon

Beste antwoord door Henk2304 18 september 2018, 11:12

Dag @XXINGE, welkom op het forum.

Vervelend dat je nu zonder zit. Als er morgen een monteur komt heeft die vast ook een nieuwe ExperiaBox bij zich (standaard uitrusting, meestal). Nu nog een nieuwe EB op laten sturen is dan zeker niet sneller. Ik hoop dat het morgen voor je opgelost wordt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dag @XXINGE, welkom op het forum.

Vervelend dat je nu zonder zit. Als er morgen een monteur komt heeft die vast ook een nieuwe ExperiaBox bij zich (standaard uitrusting, meestal). Nu nog een nieuwe EB op laten sturen is dan zeker niet sneller. Ik hoop dat het morgen voor je opgelost wordt.
Bedankt Henk voor jouw reactie. Ik wacht de monteur af. Kan het een reactie zijn op de stroomuitval??? Daarvoor werkte de box namelijk prima.
Reputatie 7
Het is voor geen enkel elektrisch apparaat "fijn" als zomaar de spanning uitvalt, maar meestal heeft dat geen al te grote gevolgen. Meestal, want er kunnen wel degelijk problemen ontstaan door spanningsuitval (vooral bij computers zonder accu - die vangt de uitval netjes op -). En dus ook bij een EB, al komt dat gelukkig niet vaak voor, behalve bij jou nu, helaas.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @XXINGE. Heeft de monteur het kunnen oplossen? Ik hoop het wel!
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @XXINGE dus ga ik ervan uit het is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer