News

Experia Box V10 gebruikers opgelet, help jij mee de nieuwe KPN Thuis app te testen?

  • 15 September 2020
  • 45 reacties
  • 4855 keer bekeken
Experia Box V10 gebruikers opgelet, help jij mee de nieuwe KPN Thuis app te testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wil graag meedoen, heb een V10 modem, iPhone 11 Max pro, met OS 14.0

 

vriendelijke groet

 

Tarzey

Reputatie 4
Badge +2

Goeie avond, was al van plan twee wifi aansluitpunten aan te schaffen, dit is natuurlijk ook een mogelijkheid. Heb V10 met glasvezelaansluiting, Nokia 7 plus met Android 10 (op de Nokia manier dus zonder de Samsung “standaard” overkil aan extra software.. ben benieuwd naar jullie reactie

Hallo Nadia,

Aan de test wil ik graag meedoen, met appl iPad Pro 10,5 en iOS 14.

Met vriendelijke groet,

Johan

Reputatie 7

Hey @Tarzey2017 en @leonidas tof dat jullie ook interesse hebben om mee te doen, dank voor jullie aanmelding 😊🙌

Goeie avond, was al van plan twee wifi aansluitpunten aan te schaffen, dit is natuurlijk ook een mogelijkheid. 

Hah @AndreWrdn leuk dat je hier reageert! Maar, even voor de zekerheid: deze test is geen alternatief om wifi op je V10 te verbeteren. Met de vernieuwde KPN Thuis app kun je wel je modem beheren. Lijkt dat je wat? Dan kun je geselecteerd worden voor deelname aan de test 😊

Reputatie 4
Badge +2

Ja dat lijkt me wel wat. Ik heb nu alleen de V10, wil met de app uitproberen of het instellen daarvan makkelijker gaat en misschien is achteraf ook wel de conclusie dat ik wifi punten er bij moet kopen. Geef maar aan of mijn inzet daar wat kan betekenen!

Reputatie 7
Badge +7

@Nadia Als je nog iemand nodig hebt, ik ben bereid om te testen.

V10 en Android.

Reputatie 7

Heel fijn dat ook jij hieraan wilt meedoen @Katana321 ik heb je naam op de lijst gezet. Dank voor je bericht 😊

Reputatie 7

Goedemorgen iedereen, 

Nogmaals dank dat jullie allemaal interesse hebben getoond om samen met ons de nieuwe KPN Thuis App te testen i.c.m. de KPN Experia Box V10.
We kunnen nog wel een aantal testers gebruiken, dus als je voldoet aan de criterea en je wilt graag een nieuwe app testen, geef je op! Vermeld daarbij meteen even welk besturingssysteem je gebruikt.

Voor de iOS’ers hebben we onderstaande gebruikers: 

@Anneke-Anna, @leonidas, @Tarzey2017, @bb1969, @d'Nur, @Koudhe en
@Hoopvol 4G-modem (met V10) moet als het goed is gewoon werken, dat gaan we graag samen met je uitzoeken. Leuk dat je erbij bent! 

En voor Android zijn onderstaande gebruikers geselecteerd

@JanD, @rpkoops, @WTBUTR, @Pegoza, @Katana321, @AndreWrdn, @TSR en
@Henk2304 als je gebruik maakt van de (witte) Experia Wifi waarbij je de wifi kan uitzetten, voorzien we geen problemen. Welkom!     

Hoe krijg je de vernieuwde KPN Thuis app op je telefoon?

De vernieuwde KPN Thuis App staat (nog) niet in de app stores, deze moeten we persoonlijk naar jullie sturen. Daarvoor hebben we het volgende nodig:

  • Van de Androidgebruikers het e-mailadres van het Google-account dat je gebruikt in Google Play. Meestal een Gmail adres.
  • Van de iOS gebruikers een e-mailadres dat je kunt openen op jouw  iPhone. Dit hoeft niet van je Apple ID te zijn. Pas na het openen van de URL in de mail van Apple wordt de koppeling met het Apple-account gemaakt dat op dat moment ingelogd is in de App Store.

Zouden jullie mij de gegevens in een privébericht willen sturen? Dat kan door naar mijn profiel te gaan: Nadia (klik klik) ga dan naar: ‘Stuur bericht’. 
 

 

Reputatie 2
Badge

Ik wil ook graag testen voldoe aan alles inclusief derde super WiFi punt ik gebruik iOS 14

Ik wil wel meedoen, ik heb een Experia Box V10, en een Android 9 mobiel (eventueel ook een Apple).

Reputatie 7

YAY, goed om van jullie te horen @Herros en @Bassman77 , welkom! Ik heb jullie ook op de lijst gezet. Willen jullie mij in een privébericht jullie gebruikersnaam voor Android en/of iOS sturen. Dan kunnen we de betaversie van de app persoonlijk afleveren via mail. 

Van bijna alle anderen heb ik ook deze gegeven al ontvangen, heb je dat nog niet gedaan? Stuur het zo snel mogelijk, dan kunnen we volgende week starten met de nieuwe KPN Thuis app test :rocket:

Wil wel meedoen. Voldoe aan jullie eisen. Ben wel in voor dit soort dingen.

Heb al iOS 14.0.1 op telefoon en tablet.

Reputatie 4
Badge +1

Ik begrijp de meerwaarde van de app niet helemaal. Kan je er meer mee instellen dan op de V10 zelf? Dan lijkt het me interessant )heb een V10 en een iPhone 11 met iOS 14.

Reputatie 7

Hah @Hendrik23, leuk dat je mee wilt doen. Ik zet je naam graag bij de lijst testers, welkom!  Zou je onderstaande willen doen?

 Hoe krijg je de vernieuwde KPN Thuis app op je telefoon?

De vernieuwde KPN Thuis App staat (nog) niet in de app stores, deze moeten we persoonlijk naar jullie sturen. Daarvoor hebben we het volgende nodig:

  • Van de Androidgebruikers het e-mailadres van het Google-account dat je gebruikt in Google Play. Meestal een Gmail adres.
  • Van de iOS gebruikers een e-mailadres dat je kunt openen op jouw  iPhone. Dit hoeft niet van je Apple ID te zijn. Pas na het openen van de URL in de mail van Apple wordt de koppeling met het Apple-account gemaakt dat op dat moment ingelogd is in de App Store.

Zouden jullie mij de gegevens in een privébericht willen sturen? Dat kan door naar mijn profiel te gaan: Nadia (klik klik) ga dan naar: ‘Stuur bericht’. 
 

 

 

Ik begrijp de meerwaarde van de app niet helemaal. Kan je er meer mee instellen dan op de V10 zelf? Dan lijkt het me interessant

Zie volledige omschrijving i/h start bericht, @BigDaddyNL. Je kunt vanaf de KPN Thuis app ‘eenvoudig’ je V10 beheren zonder eerst op een lap- desktop in te loggen kun je dan onderstaande met de V10 doen;

Nieuw voor V10 gebuikers:

  • Wifi-instellingen (SSID netwerknaam en wachtwoord) raadplegen en wijzigen
  • Via een QR-code je wifi inlog delen met gasten
  • Zien welke apparaten er met jouw thuisnetwerk verbonden zijn

Wil je hieraan meedoen? 🙂 Dan hoor ik het graag. Stuur me dan asap je gegevens! 

@leonidas@d'Nur ien @Herros k heb jullie gegevens nog niet ontvangen, we beginnen deze week met testen. Zouden jullie mij het mailadres willen sturen in een privébericht? 🙂 Dan kunnen we los! 

Nieuw voor V10 gebuikers:

  • Wifi-instellingen (SSID netwerknaam en wachtwoord) raadplegen en wijzigen
  • Via een QR-code je wifi inlog delen met gasten
  • Zien welke apparaten er met jouw thuisnetwerk verbonden zijn

Het eerste kan ik niet met de huidige app (je wordt omgeleid naar de browser), maar de onderste twee al wel. Dus zo heel veel verandert er niet.

Testers gezocht om de KPN Thuis app te testen i.c.m. de Experia Box V10


Met de KPN Thuis app sluit je in een paar eenvoudige stappen de Experia Box (modem) en je SuperWifi punten aan. Via de app kan je ook je wifinetwerk en wifiversterkers beheren. Op dit moment zijn dus de meer geavanceerde functies van de KPN Thuis app alleen beschikbaar voor gebruikers met een Experia Wifi en/of SuperWifi punt. We zijn bezig om een aantal van deze functies ook beschikbaar te maken voor de KPN Experia Box V10, voor een betere gebruikerservaring en meer controle over je modem.

Nieuw voor V10 gebuikers:

  • Wifi-instellingen (SSID netwerknaam en wachtwoord) raadplegen en wijzigen
  • Via een QR-code je wifi inlog delen met gasten
  • Zien welke apparaten er met jouw thuisnetwerk verbonden zijn

Omdat we van een andere techniek gebruikmaken dan bij de SuperWifi en Experia Wifi willen we dit goed testen met onze klanten en zeker weten dat dit goed werkt. Help jij ons mee de nieuwe KPN Thuis app te testen?

Wat heb je nodig om aan deze test mee te kunnen doen:

  • KPN Experia Box V10 (niet de v10A) zonder aangesloten Experia Wifi en/of KPN SuperWifi punten
  • Een iPhone (iOS 12 of nieuwer) of een Android smartphone (Android 6 of nieuwer)

Goed om te weten: we zoeken 10 tot 15 testers met iOS en 10 tot max. 15 testers die Android gebruiken. Ideeën voor nieuwe features zijn altijd welkom, maar dat is niet het doel van deze proef. We willen graag buiten het KPN lab met échte gebruikers testen of bovenstaande nieuwe functies werken in de bèta versie.

Ben je geïnteresseerd? Leuk! Laat hieronder dan een bericht achter, we laten je dan zo snel mogelijk persoonlijk weten of je mee kunt doen. Meer info volgt als je geselecteerd bent :)

Hallo Graag doe ik mee om te testen, met de V10, iOS 12 hebben wij. ik hoor het graag.

Hoi! ik zou ook wel willen testen ik heb een V10 en Android.

 

Groetjes!

Reputatie 3
Badge

Hoi! Ik wil ook wel testen. Ik heb een V10 en Android mobiel.

Reputatie 7

Kom maar door met jullie gegevens @Norhul en @mirke4 :) Leuk dat jullie mee willen doen, welkom!

Van @losbol heb ik het mailadres in goed orde ontvangen, dank! Dan kunnen we nu de inschrijving sluiten. We hebben voldoende testers, yeah! :)

Reputatie 7

Hallo allemaal!

Ik ga de deelnemers van de vernieuwde KPN Thuis app test morgen overdragen aan Hidde. Hij gaat jullie verder begeleiden in deze test. Alle deelnemers die zich bij mij hebben gemeld worden in een nieuw board geplaatst. Hierin kunnen jullie vrijelijk je mening, tips, adviezen en bevindingen aan ons doorgeven. Het board is een besloten omgeving, waarin alleen de deelnemers en KPN kunnen lezen en reageren. Heel veel plezier alvast! :grinning: