Beantwoord

Experia Box V10 geen wifi verbinding

  • 12 January 2020
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Experia box v10 brand een oranje lampje bij servise. Maanden stabiele verbinding gehad. Wat nu te doen, ik heb al een reset geprobeert maar heeft niks geholpen. Instellingen zijn allemaal standaard.

icon

Beste antwoord door Andrew01 12 January 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Ergens gaat er dus iets mis.  Heb je deze tool al gedaan? https://www.kpn.com/service/internet/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Hey Joep,

Ik heb de hele link doorgelopen maar geen resultaat, alle kabels zitten er goed in. Het vreemde is dat het probleem.spontaan is ontstaan. 

Badge +19

Brand het oranje lampje continu of is het af en toe?

Het lampje brandt continu, alles staat op de standaard instellingen en alle kabels en stroom zitten goed ingeplugd. Ik heb een herstel uitgevoerd, harde reset met tussenpozen maar uiteidelijk brandt het lampje weer oranje bij services.

Badge +19

Het lijkt er dan toch op dat er iets mis is voor het modem. Dus in de centrale of straatkast. Hiervoor zal een monteur moeten komen. Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 dag en nacht bereikbaar en nog gratis ook.  Of je wacht op een medewerker hier. Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 7

Heb je een VDSL aansluiting of een glasvezel aansluiting?

Het  probleem is opgelost op mysterieuze wijze zat er een kabel on de verkeerde aansluiting, dader onbekend... Bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Andrew01, welkom en sorry voor de late reactie! Heel goed om te lezen dat de oplossing gelukkig toch eenvoudig was. Mysterie ontrafeld!Â