Beantwoord

Experia Box V10 instellingen

  • 7 December 2019
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik wil de instellingen van mijn Experia Box V10 aanpassen, zodat ik de Medion Nas server, die hangt aan de Experia Box, via het internet wereldwijd kan benaderen via gebruikersnaam en wachtwoord. Thuis werkt het allemaal prima.

Als ik via het aangemaakte gebruikersnaam en wachtwoord buiten de deur via internet wil inloggen krijg ik de melding, dat de Experia Box instellingen aangepast dienen te worden.

Graag een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt.

Leo

icon

Beste antwoord door Balenvanleo 19 December 2019, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke melding krijg je dan precies? Heeft u daar een schermafdruk van? Er zal wel een poort open gezet moeten worden, maar welke, dat is zo niet te zeggen.

Hartelijk dank voor je reactie.
Hierbij een schermafdruk.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ze hebben best goede online documentatie: http://support.lifecloud.hipserv.com/en/router/index.html

Experiabox staat er niet tussen, maar hierop werkt het ongeveer op dezelfde manier.

Het adres om in de Experiabox te komen is: http://192.168.2.254

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @Balenvanleo! Is het inmiddels gelukt? Anders kan wellicht dit topic je nog helpen met instellingen: Experia Box v10 - Veelgestelde vragen

Hartelijk dank Paul.

Ik ben er al flink mee bezig geweest en heb ook al flinke stappen gezet, maar krijg het nog niet voor elkaar, heb ook niet zoveel kennis van zaken, dus heb ik hulp van een zwager verderop. Ik ga zeker ook met jouw tip aan de slag, maar dat wordt mogelijk pas in het weekend.

Groeten Leo 

De Medion NAS server is weer op afstand bestuurbaar.

Op een Duits forum gevonden dat je de Medion NAS server moest resetten.

Je bestanden enz. blijven bestaan. Je dient wel van quitte af aan de installatie opnieuw te doen, dus de ingebruikname, zoals accounts aan te maken en diverse instellingen.

Voor een ieder die mij geholpen heeft mijn hartelijke dank. Leo