Beantwoord

Experia box v10 met 4g modem problemen

  • 9 January 2020
  • 7 reacties
  • 288 keer bekeken

Ik heb nog maar 3,5mbt download snelheid. Ik denk dat mij gekoppelde 4G modem niet goed werkt. Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Joep1965 9 January 2020, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Hoeveel streepjes ontvangst heb je op het 4g modem branden?

Streepjes max dus 4

 

Badge +19

Sinds wanneer heb je het modem aangesloten?

ik heb hem al een jaar. Wat altijd raar was is dat ik niet kon inloggen op bedrijfs netwerk, maar sinds kort wel. dit was gelijk met trage netflix bufferen. 

Badge +19

Heb je al geprobeerd de v10 terug te zetten naar fabrieksinstellingen 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rolpho, welkom terug! Jammer om te lezen dat je verbinding zo slecht is, ineens..Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee. Ik ben ook benieuwd of je de modems al eens gereset hebt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?