Beantwoord

Experia Box V10 ophangbeugel

• 23 november 2018
  • 4 reacties
  • 834 keer bekeken

Badge
Ik heb een voet/muurbeugel voor de V10 nodig. Is die los verkrijgbaar?
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 november 2018, 10:04

Goedemorgen Hermy44, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar een muurbeugel voor de V10. Dan heb je geluk, die kan ik zonder kosten of gedoe naar je opsturen, en heb ik inmiddels ook gedaan! Fijn dat Noordzee alvast het linkje heeft gegeven hoe je hem straks makkelijk kan ophangen 😃 Binnen enkele werkdagen heb je hem in huis!

Heb je nog andere vragen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Moet de muurbeugel voor de Experia V10 horizontaal of vertikaal bevestigd worden?

Volgens de bijgeleverde instructie zouden de kabels aan de zijkant gemonteerd moeten worden.
Dat is vertikaal volgens mij. Dit zou zo moeten om dat dan de Experia beter kunnen ventileren.
Klopt dat?

Op een andere tekening zie ik de kabels aan de onderkant aangesloten worden. Dan is volgens mij horizontaal gemonteerd.

Graag jullie antwoord.

De muurbeugel bevestig je als onderstaand zodat de kabels aan de onderzijde aangesloten worden.

Als je de wifi van de Experia Box gaat gebruiken, monteer de Experia Box dan zo hoog mogelijk.
Moet de muurbeugel voor de Experia V10 horizontaal of vertikaal bevestigd worden?

Volgens de bijgeleverde instructie zouden de kabels aan de zijkant gemonteerd moeten worden.
Dat is vertikaal volgens mij. Dit zou zo moeten om dat dan de Experia beter kunnen ventileren.
Klopt dat?

Op een andere tekening zie ik de kabels aan de onderkant aangesloten worden. Dan is volgens mij horizontaal gemonteerd.

Graag jullie antwoord.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Hermy44, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar een muurbeugel voor de V10. Dan heb je geluk, die kan ik zonder kosten of gedoe naar je opsturen, en heb ik inmiddels ook gedaan! Fijn dat Noordzee alvast het linkje heeft gegeven hoe je hem straks makkelijk kan ophangen 😃 Binnen enkele werkdagen heb je hem in huis!

Heb je nog andere vragen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +16
Hallo Hermy44,

Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodat een moderator je gegevens kan inzien, dan kan een moderator jou verder helpen met je vraag.

Want ik vermoed, dat ze jou wel iets op kunnen sturen.

Ik heb hier wel alvast de bevestigings-instructie voor je:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/internet/experia-box-v10/topic/aansluiten/de-experia-box-bevestigen/1

Reageer