Beantwoord

Experia box V10 oranje lampje

• 15 juni 2018
  • 6 reacties
  • 8165 keer bekeken

Bekend probleem, al vanaf 2015. Vreemd dat dit niet te herstellen is. Misschien de Experia box vervangen voor een nieuwe versie?? Ook al kan het geen kwaad ( alles doet het), dan toch horen er 4 groene lampjes actief te zijn en niet 3 + 1 oranje.
icon

Beste antwoord door Erik_ 19 juni 2018, 16:30

Hoi Nonabaru, welkom op het forum! Het komt inderdaad soms voor dat het serviceslampje oranje blijft branden. Herstelknop herstelt het dan vaak. Als dat niet helpt kun je ook een reset van de Experia Box uitvoeren.

Het oranje lampje kan verder geen kwaad 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Nonabaru, welk lampje brandt er dan oranje? Dat is inderdaad niet zoals het hoort, ook niet bij de V10. En eigenlijk vreemd dat alles het wel doet.
Hallo Joss1965,

Het service lampje brand al 4 á 5 weken oranje.

Wij zijn er aan gewend geraakt. Maar bij bezoek worden wij er steeds op geattendeerd. Geen fijne reclame voor KPN.
Reputatie 7
Badge +10
Heb je al contact gehad met KPN hierover (en het is dus pas 4 a 5 weken en niet sinds 2015)?

In dit topic https://forum.kpn.com/internet-9/services-lampje-blijft-oranje-branden-447103/index1.html#post629826 lees ik dat je het met de Herstelknop op de Experia mogelijk kunt verhelpen.
Nee Joss, ik heb hier geen last van vanaf 2015. Ik lees dat dit probleem er al was vanaf 2015.
Ik lees ook dat je dit kunt verhelpen met de herstelknop. Wat dus na meerdere malen niet is gelukt. Voordat ik überhaupt reageer, lees ik mij ook eerst in. Wie weet heeft iemand misschien de juiste oplossing hiervoor. Ik reageer nu niet meer.
Reputatie 7
Badge +10
Tja, ik ben niet helderziende en kan dus niet weten wat je allemaal wel en niet hebt gedaan als je dat achteraf pas meldt. Succes met niet reageren.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Nonabaru, welkom op het forum! Het komt inderdaad soms voor dat het serviceslampje oranje blijft branden. Herstelknop herstelt het dan vaak. Als dat niet helpt kun je ook een reset van de Experia Box uitvoeren.

Het oranje lampje kan verder geen kwaad 🙂

Reageer