Beantwoord

Experia Box V10 slaat instellingen niet op

  • 21 August 2019
  • 3 reacties
  • 305 keer bekeken

Wanneer ik een NAT port forwarding IP-adres toevoeg en op Save Settings klik raakt de Experia Box deze 'vanzelf' weer kwijt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 September 2019, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @vietvet. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de wijzigingen niet opgeslagen worden. Zou je de ExperiaBox willen resetten en het daarna nog eens willen proberen? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft verholpen.
Reputatie 7
Badge +21
@vietvet Heb je de ExperiaBox al gereset en is daarmee het probleem verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @vietvet. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de wijzigingen niet opgeslagen worden. Zou je de ExperiaBox willen resetten en het daarna nog eens willen proberen? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft verholpen.
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem verholpen is. Anders weet je ons te vinden!

Reageer