Sticky Beantwoord

Experia Box v10 - Veelgestelde vragen

• 8 juli 2015
  • 281 reacties
  • 664659 keer bekeken

Toon eerste bericht

281 reacties

Reputatie 7
De TV streams voor HD zenders nemen iets meer dan 7Mbps dus dat de bandbreedte voor Internet dan wat lager is is logisch.
Jij doelt waarschijnlijk echter op de snelheid vermeld op de DSL status pagina van de Experia Box.
Die hoort daardoor niet te veranderen echter jouw Experia Box is nog aan het "intrainen" om het optimum tussen snelheid en benidigde hertransmissies door fouten te vinden.
De werkelijke snelheid zal daardoor in de eerste dagen nog wat fluctueren.
De TV streams voor HD zenders nemen iets meer dan 7Mbps dus dat de bandbreedte voor Internet dan wat lager is is logisch.
Jij doelt waarschijnlijk echter op de snelheid vermeld op de DSL status pagina van de Experia Box.
Die hoort daardoor niet te veranderen echter jouw Experia Box is nog aan het "intrainen" om het optimum tussen snelheid en benidigde hertransmissies door fouten te vinden.
De werkelijke snelheid zal daardoor in de eerste dagen nog wat fluctueren.

Ik snap het, we gaan het zien.
Hallo,
Wij hebben KPN 1 besteld om onze alarm installatie via het internet te koppelen. Hiervoor moet ik de de 3 systemen van een vast IP address voorzien. Dit gaat mij wel lukken. Op het abonnement zitten 4 vaste ip adressen, hoe routeer ik drie van deze externe vaste ip adressen naar drie interne ip adressen?

Gr Louis
Reputatie 7
Badge +15
Hallo @loislane, welkom op het KPN forum. Leuk dat je een vraag stelt. Gezien je KPN ÉÉN afneemt en een zakelijke klant bent, kan je beter bij het Zakelijk KPN forum terecht. Daar zijn meer gebruikers die eenzelfde soort vraag hebben. Allicht dat je daar ook het antwoord vindt 🙂
jullie geven aan dat de lampjes naast de ethernetpoorten "status lampjes zijn" als lampjes een status aangeven is het wel fijn dat jullie ook even aangeven wat de status is. hoe belachelijk dom kan je zijn
Badge

De plaatjes als voorbeeld laden niet op deze pagina! :'(

Reageer