Sticky Beantwoord

Experia Box V10 - Veelgestelde vragen

• 8 July 2015
  • 333 reacties
  • 768811 keer bekeken

Toon eerste bericht

333 reacties

Reputatie 7

Je zou de V10 een keer opnieuw op kunnen starten, niet geschoten is altijd mis.

Dit heb ik ook al een keer gedaan, ik zie eigenlijk het herstellen naar fabrieksinstellingen als enige optie die ik ondertussen heb.

Reputatie 7

Dit heb ik ook al een keer gedaan, ik zie eigenlijk het herstellen naar fabrieksinstellingen als enige optie die ik ondertussen heb.

Het terugzetten naar fabrieksinstellingen gaat je niet helpen.

Het terugzetten naar fabrieksinstellingen gaat je niet helpen.

Ik snap dan niet wat er verkeerd is, sinds ik de optie niet meer heb om te specificeren of het een spel, een server of programma is werkt port forwarding niet meer zo goed bij mij. Kan het hier mogelijk aan liggen?

Reputatie 1
Badge

=snip=

Nevermind.. solved. :)

ik ben bezig om voor een klant met 8 IP adressen bij een KPN een aansluiting 1 van de 8 ip adressen door te zetten naar een specifiek apparaat, ik kan hier in de documentatie niks over vinden, en ook in het instellingenportal niks. hoofd ip adres eindigt op .49, heb een /8 gekregen, en wil graag .50 toewijzen aan een eigen firewall. is dit mogelijk met een v10?

Reputatie 7
Badge +20

ik ben bezig om voor een klant met 8 IP adressen bij een KPN een aansluiting 1 van de 8 ip adressen door te zetten naar een specifiek apparaat, ik kan hier in de documentatie niks over vinden, en ook in het instellingenportal niks. hoofd ip adres eindigt op .49, heb een /8 gekregen, en wil graag .50 toewijzen aan een eigen firewall. is dit mogelijk met een v10?

Hallo @nickklein ,ik denk dat je het beste de zakelijke helpdesk of zakelijk forum hiervoor kunt raadplegen, 0800 0403

Reputatie 7

Op een V10 voor consumenten is dat niet mogelijk en ik vraag me af of de firmware van de V10 voor de zakelijke markt dat wel ondersteunt.

Je kunt die vraag het beste op het zakelijke forum van KPN stellen.

Reageer