Beantwoord

Experia Box v10 vervangen.

  • 24 september 2017
  • 2 reacties
  • 1760 keer bekeken

Onlangs had ik regelmatig dat mijn Box uit viel. Bellen met service willen wel een ander box op sturen, als die thuis wordt bezorgt kost het mij de verzendkosten, haal ik hem op bij een post nl punt dan kost het niets. Is het niet vreemd dat ik moet betalen voor een defect product van KPN als dat bij mij thuis wordt afgeleverd. Ik ben er duidelijk niet over te spreken. Ik ben al meer dan 50 jaar klant bij KPN maar voel me nu echt bedrogen. Graag hoor ik hier andere meningen over.
icon

Beste antwoord door PeterG 24 september 2017, 14:10

Zie hier: https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/omruilen-modem-437314 (met uitleg KPN moderator Jiske)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Maar is het wel zeker dat de Experia Box de boosdoener is?
Als je een glasvezelaansluiting hebt, dan zou het maar zo kunnen zijn dat de NTU (glasvezelmodem) het probleem veroorzaakt.
Bij een xDSL aansluiting zou het probleem ook zomaar door de aansluiting op het ISRA punt kunnen komen.

Heb je een glasvezel of xDSL aansluiting?
Is de lijn al een keer doorgemeten door KPN?
Heb je nog steeds het probleem dat de Experia Box uitvalt?
Reputatie 7
Zie hier: https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/omruilen-modem-437314 (met uitleg KPN moderator Jiske)

Reageer