Beantwoord

Experia Box V10 wil niet los komen van de muurbeugel

  • 6 June 2019
  • 7 reacties
  • 13261 keer bekeken

Mijn exp box v10 is met de meegeleverde muurbeugel op de muur geschroefd. Maar nu wil de exp box niet los van de beugel komen. Hoe moet je dat doen?
icon

Beste antwoord door wjb 6 June 2019, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Gewoon een beetje kracht zetten waarbij je hem recht van de muurbeugel af trekt.
Dank, blijkt meer kracht nodig te zijn dan ik eerst durfde toe te passen.😁
Reputatie 7
Badge +21
@J.R., fijn dat het inmiddels gelukt is! Je bent natuurlijk bang om hem kapot te maken, maar ze kunnen veel hebben 😉 Mocht je nog andere vragen hebben, nu of in de toekomst, dan horen we het graag!

mijn experiabox is met beugel en al uit de muur gekomen bij poging om box los te krijgen. de schroeven zitten nog in de muur maar ik krijg hem niet terug erop en ook kan ik de beugel niet van de box scheiden. wie weet raad?

O, het is al gelukt. Wederom brute kracht.

Badge

Ik vond hem ook al erg vast zitten terwijl het bij mij gewoon een voet was. Is er ergens een Youtubefilmpje van zodat je kunt zien dat ze echt goed klemmen ipv gewoon hangen, wat prettiger zou zijn.

Reputatie 5
Badge +5

Als aanvulling, als je met een dunne platte schroevendraaier aan de buitenkant van de beugel drukt (tussen de beugel en de EB) druk je de plastic lipjes los van de EB en haal je de 2 delen makkelijk los. Bij trekken bestaat de kans dat je de lipjes/nokjes beschadigd.