Beantwoord

Experia box v10a

• 5 november 2018
  • 2 reacties
  • 325 keer bekeken

mijn wifi in huis is zo slecht ondanks ik een wifi versterker heb.
nu heb ik sins pas een nieuwe experia box v10a eerst kleurde het lampje roze maar sins een paar dagen groen???
welke kleur moet het nou zijn roze of groen??

mvg Patricia
icon

Beste antwoord door Vikash 6 november 2018, 12:02

Goedemorgen @Patricia Akkerman. Het lampje van de Experia Box V10a moest eerder roze zijn. Omdat dit veel verwarring veroorzaakte hebben we d.m.v. een update op de Experia Box v10a het lampje gewijzigd en heeft het nu een groene kleur. Groen is dus de juiste kleur.

Welke WiFi Versterker heb je op dit moment? De WiFi Versterker of de Experia WiFi? Je kan via deze link jouw WiFi verbinding wellicht verbeteren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @Patricia Akkerman. Het lampje van de Experia Box V10a moest eerder roze zijn. Omdat dit veel verwarring veroorzaakte hebben we d.m.v. een update op de Experia Box v10a het lampje gewijzigd en heeft het nu een groene kleur. Groen is dus de juiste kleur.

Welke WiFi Versterker heb je op dit moment? De WiFi Versterker of de Experia WiFi? Je kan via deze link jouw WiFi verbinding wellicht verbeteren.
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat jouw vraag beantwoord is. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer