Vraag

Experia Box v10a

  • 21 February 2019
  • 2 reacties
  • 388 keer bekeken

Beste KPN,

Gisteren zou er van jullie een monteur komen om mijn Experia Box v10a te installeren. Dit is echter misgelopen, waardoor ik het zelf geprobeerd heb. Ik heb de experiabox zodoende aan de praat gekregen dat het lampje voor op de modem groen is, en aan de zijkant blauw, dit schijnt goed te zijn heb ik online vernomen. Echter kan ik geen SSID en wachtwoord vinden die op de achterkant van de Experia Box zouden moeten staan. Ik heb ook al via mobiel/laptop geprobeerd te verbinden met de wifi maar ik weet simpelweg de SSID niet, dus ik kan er niets mee. Heeft u enig idee waar het mis is gegaan en wat ik kan doen?

Alvast bedankt,
Mvg,
Ype Kremers

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Ype, welkom op het forum. Wat naar dat de afspraak niet door is gegaan. Is dit door ons afgebeld, of hebben jullie elkaar net gemist? Uiteraard help ik je op weg. Gek ook dat je op de achterkant geen SSID ziet. Zie je geen enkele sticker op de achterkant van de modem? Er zit ook een kartonnen plaatje ervoor die je eerst eruit kan schuiven. Dit zie er zo uit:

Reputatie 7
Badge +24
Ype, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.