Beantwoord

experia box v10a

  • 11 June 2019
  • 5 reacties
  • 519 keer bekeken

Nu heb ik mijn KPN doos geopend heb 4k tv en glasvezel, bekijk het kabeloverzicht glasvezel zie ik dat alle kabels aanwezig zijn behalve de rode ethernetkabel vroeg me nu af of dat zo hoort of is vergeten een kabel toe te voegen.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 June 2019, 12:58

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Bellen is wellicht sneller. 0800-0402
Reputatie 7
Badge +21
Deze wordt niet meer geleverd, je kunt elke ethernetkabel hiervoor gebruiken.
Zit volgens mij nu een witte voor in de plaats
Reputatie 7
Badge +21
Je hebt glasvezel zeg je?
Dan zal er ook een monteur komen neem ik aan? (meestal wel n.l.)
Die heeft wel een kabel bij zich.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Joep1965. Welkom! ik zie dat Huistijger al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Monteurs hebben deze kabel standaard bij zich. Mocht je geen monteur afspraak hebben, dan kan je een (willekeurige) ethernetkabel gebruiken om het glasvezelkastje te verbinden met de ExperiaBox. Is jou vraag hiermee beantwoord? Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer