Beantwoord

Experia Box V10a aanvragen

  • 28 March 2020
  • 7 reacties
  • 285 keer bekeken

Ik heb een Experia V10, en het wifi signaal aan de andere kant van mijn huis was slecht (dat betreft een verzonken deel van huis, meter lager dan de rest van het huis). Ik heb een experia versterker gekocht, die doet het goed (in verzonken deel van huis via kabel op modem aangesloten). alleen nu is in voorhuis waar de modem staat het wifi signaal weer weg. Ik wil daarom een v10a zodat ik in beide delen van het huis WiFi heb. Kpn kom eens met een oplossing svp. (en nee, ik ga niet nog eens 50 euro betalen om wifi versterker te kopen, jullie hebben mijn inziens zorgplicht om deugdelijke producten te leveren). Dus kan ik V10a krijgen ipv mijn huidige V10?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Joep1965 28 March 2020, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik heb een Experia V10, en het wifi signaal aan de andere kant van mijn huis was slecht (dat betreft een verzonken deel van huis, meter lager dan de rest van het huis). Ik heb een experia versterker gekocht, die doet het goed (in verzonken deel van huis via kabel op modem aangesloten). alleen nu is in voorhuis waar de modem staat het wifi signaal weer weg. Ik wil daarom een v10a zodat ik in beide delen van het huis WiFi heb. Kpn kom eens met een oplossing svp. (en nee, ik ga niet nog eens 50 euro betalen om wifi versterker te kopen, jullie hebben mijn inziens zorgplicht om deugdelijke producten te leveren). Dus kan ik V10a krijgen ipv mijn huidige V10?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Nee dat gaat niet lukken. Heb je de wifimanager al gedaan? De uitkomst is bij slecht Wi-Fi vaak dat je 2 experia wifi's krijgt.  Helemaal gratis.https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login overigens moeten die wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Die zorgplicht voor goed Wi-Fi is er natuurlijk niet maar dat weet je ook wel:wink:

Hallo @Ellebel , de zorgplicht van KPN is een internetsignaal leveren op 1 computer bekabeld aangeslotenop het modem. WiFi is in principe je eigen verantwoording. Daarentegen helpt KPN uiteraard om een zo goed mogelijk draadloos signaal in huis te hebben en bij een V10 wordt ook duidelijk geadviseerd om er 2 te nemen, 1 om het wifi-verlies van de modem op te vangen en de ander voor een beter wifi-signaal.

Ik ben met je eens dat het een kromme constructie is, maar daarvoor gaat KPN je geen V10a sturen als de V10 niet defect is.

 

Badge +19

En vergeet niet dat je die 2 experia wifi's vaak gratis krijgt via de wifimanager.https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ellebel welkom op het forum! Ik heb je topics even samengevoegd.

Helaas kunnen we je modem niet omruilen tenzij deze aantoonbaar defect is. Echter moet de online wifimanger die @Joep1965 stuurt vaak wel een oplossing hebben.
Zou je ons kunnen vertellen wat hier de uitkomst van is?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ellebel het is inmiddels een paar dagen later, heb je nog op kunnen lossen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!