Beantwoord

Experia Box v10A blijft rood branden na verhuizing

  • 18 May 2021
  • 5 reacties
  • 282 keer bekeken

We zijn verhuisd naar een nieuwe woning en ons abbonement (en Experia v10A) meegenomen. gisteren heb ik de smsje ontvangen dat de aansluiting actief is. Ik heb de Experia box DSL poort met grijze kabel aangesloten naar de ISRA (type 1) in de meterkast maar Experia blijft rode laampje laten zien. Heb zelfs harde reset gedaan paar keren maar geen verbinding.

Vorige eigenaren hadden ook een Experia op hetzelfde locatie aangesloten en die werkte prima. dus mijn vraag is, is er kans dat de verbinding door KPN niet goed geactiveerd is? of enig idee wat misgaat?

 

mvg,

Ali

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 18 May 2021, 10:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @alirezar, welkom op ons forum! Balen dat je na de verhuizing nog geen gebruik kunt maken van jouw diensten. Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk een oplossing wilt. Voor een snelle oplossing kan ik je adviseren telefonisch contact met ons op te nemen. Via het forum helpen klanten voornamelijk elkaar, met ondersteuning van moderators. Hierdoor kan het even duren voor je een reactie krijgt van ons. Telefonisch word je direct geholpen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg even op een reactie te moeten wachten, dan help ik je natuurlijk hier verder. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo @alirezar, welkom op ons forum! Balen dat je na de verhuizing nog geen gebruik kunt maken van jouw diensten. Begrijpelijk dat je graag zo snel mogelijk een oplossing wilt. Voor een snelle oplossing kan ik je adviseren telefonisch contact met ons op te nemen. Via het forum helpen klanten voornamelijk elkaar, met ondersteuning van moderators. Hierdoor kan het even duren voor je een reactie krijgt van ons. Telefonisch word je direct geholpen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

Vind je het niet erg even op een reactie te moeten wachten, dan help ik je natuurlijk hier verder. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

 

Ha Denise,

 

ik heb net mijn gegevens ingevuld. Vandaag ben ik niet thuis (zonder internet kon ik niet thuiswerken!) dus ik stel het op prijs als je kan voor mij checken of de aansluiting goed gegaan is vanaf jullie kant. Als dat niet helpt, dan morgen zal ik telefonisch contact opnemen. Dankjewel!

 

mvg,

Ali

Reputatie 7
Badge +17

Super. Ik zie dat wij nog wachten op installatie van het modem. Uit jouw bericht begrijp ik dat je deze al wel hebt aangesloten, maar nog een rood lampje krijgt, ook na een reset. Ik heb daarom een installatiemonteur ingepland die de aansluiting voor je kan nakijken. De installatiemonteur is gepland op 26-05-2021 tussen 13:00 en 15:00 uur. Eerder hebben we helaas geen plek. :pensive:

Dankjewel voor inplannen van installatiemonteur maar jammer dat het pas na een week kan. Kan ik in dit geval wel gebruik maken van een noodpakket? Zo ja, hoe kan ik dat regelen?

Met corona en thuiswerken internetverbinding is echt essentieel!

Reputatie 7
Badge +17

Een noodpakket sturen kan ik niet, maar ik heb wel 100 GB toegevoegd aan jouw mobiele abonnement. Zo kan je van jouw mobiele telefoon een hotspot maken en kan je toch werken. Mocht de bundel opraken, geef dan een seintje. Dan voegen we weer nieuwe data toe. :blush: