Beantwoord

Experia Box V10a en buienradar traag

  • 13 October 2019
  • 7 reacties
  • 446 keer bekeken

Ook ik heb een modem V10a en ook bij mij laadt de Buienradar app langzaam.
Na hard reset aanvankelijk probleem opgelost maar een uur na hard reset weer langzaam laden van Buienradar app.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door JackB 17 October 2019, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
En verder werkt alles goed?
Ja verder geen problemen.
Buienradar is voorzover mij is opgevallen de enige App die ZEER langzaam laadt.
Reputatie 7
Badge +19

Hoi @JackB, wat gek dat alleen de Buienradar app zo traag laadt. Ik begrijp dat andere apps het wel goed doen, dat is goed om te weten. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

 

Ik lees dat je het modem al had gereset, goed dat je dat hebt geprobeerd. Heb je de reset volgens deze stappen uitgevoerd? Werkt de app wel goed als je deze gebruikt via mobiel internet, dus niet via de WiFi verbinding thuis? Welk merk en type telefoon heb je? Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met Buienradar op andere mobiele apparaten thuis, merk je daarop hetzelfde of gaat dat wel goed?

Reset van modem v10a volgens geegeven procedure uitgevoerd. Buienradar app laadt thuis wel goed via mobiele netwerk. Heb in huis verder geen mobiele apparaten.

De mobiele telefoon is een Samsung A50.

Reputatie 7
Badge +19

@JackB Dat is goed om te weten. Kan je voor me uitproberen of het verschil maakt als je jouw WiFi verbinding zo optimaal mogelijk instelt? We hebben daarvoor de WiFi tuner, een handige servicetool die je daarbij helpt. Kan je die doorlopen en laat je weten of dat verschil maakt?

Probleem sinds gisteren opgelost.

Weet niet of dat komt door gebruik wifi tuner of hard reset of combinatie daarvan.

Reputatie 7
Badge +19

@JackB Het kan een van beide of de combinatie zijn geweest. Het belangrijkste is dat het opgelost is, fijn om te horen!Â