Na hard reset aanvankelijk probleem opgelost maar een uur na hard reset weer langzaam laden van Buienradar app.
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
Beste antwoord door JackB
Bekijk origineelBeste antwoord door JackB
Bekijk origineelHoi
Â
Ik lees dat je het modem al had gereset, goed dat je dat hebt geprobeerd. Heb je de reset volgens deze stappen uitgevoerd? Werkt de app wel goed als je deze gebruikt via mobiel internet, dus niet via de WiFi verbinding thuis? Welk merk en type telefoon heb je? Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met Buienradar op andere mobiele apparaten thuis, merk je daarop hetzelfde of gaat dat wel goed?
Reset van modem v10a volgens geegeven procedure uitgevoerd. Buienradar app laadt thuis wel goed via mobiele netwerk. Heb in huis verder geen mobiele apparaten.
De mobiele telefoon is een Samsung A50.
Probleem sinds gisteren opgelost.
Weet niet of dat komt door gebruik wifi tuner of hard reset of combinatie daarvan.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.