Vraag

Experia Box V10A en Cisco Anyconnect

  • 25 November 2019
  • 6 reacties
  • 195 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn wifi. Als ik ingelogd ben op mijn VPN, wordt er elke 10 minuten een systemscan uitgevoerd in anyconnect waardoor de internet wegvaalt voor 30-60 seconden. Als mijn computer direct aangesloten is (netwerk kabel) aan de router, heb ik geen problemen.

 

Wat moet ik doen?

 

Dank,

Shaul


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

HI @ShaulW  Welkom op ons Forum en excuses voor de verlate reactie. 
Welke Experiabox en eventuele versterkers heb je? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +17

@ShaulW Is het je ondertussen al gelukt om een vaste verbinding te krijgen met de VPN? Laat je het even weten als je nog hulp nodig hebt van ons?
Ik ben trouwens benieuwd hoe je het eventueel hebt opgelost. 

Fijne avond. 

Hoi Lisa,

Sorry for the late reactie - nog geen stabiele connectie met de VPN helaas. Ik heb Experia Box V10A en gebruik geen versterkers….

Groet,

Shaul

Reputatie 7
Badge +17

@ShaulW Bedankt voor de snelle reactie. Het lijkt mij een strak plan als ik even mee ga kijken in het netwerk. We hebben namelijk een nieuwe update uitgerold voor de V10a die dit probleem zou moeten verhelpen. Heb jij al eens een harde reset uitgevoerd? 

Zou je daarnaast je gegevens willen invullen op je profiel Dan kan ik met je meekijken. 

Ben een paar dagen niet thuis, maar get het maandag doen. Ik hou je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +17

@ShaulW Ik ben benieuwd! Tot snel.

Reageer