Beantwoord

experia box v10a en wegvallende verbindingen

  • 30 July 2019
  • 3 reacties
  • 193 keer bekeken

Enige tijd geleden heb ik de experia box v10a thuisgestuurd gekregen. Sinds dat ik deze heb geinstalleerd is het internet een ramp. Eerst wegvallend wifi gemiddeld 3 keer per dag, wat hersteld kan worden door de modem aan en uit te zetten. En nu gaat de moden 2 keer per dag uit zichzelf aan en uit. Ik heb hier al meerdere malen contact met kpn over gehad. Vorige week vertelde een medewerker mij doodleuk dat het aan mijn woning ligt. Met de vorige box had ik nergens last van en liep het als een trein. Geef mij maar mijn oude box terug! Was altijd erg te spreken over KPN, maar wordt hier echt heel chagrijnig van.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2019, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Lique1982 . Welkom op het forum!
Wat een irritante storing en ik kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Erg jammer dat je hier zelf zoveel werk van hebt. Ik wil je graag verder helpen! Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Waarom kreeg je de V10A thuisgestuurd? Zonder reden of was de vorige te oud of kaduuk?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, weet je mij te vinden!