Beantwoord

Experia box v10A gaat continue aan en uit

  • 6 January 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Mijn Experia box gaat continue aan en uit. Hij begint met een groen lampje, dan rood, dan springt hij uit en dit herhaalt zich continue. 
dit is al twee keer eerder gebeurd de afgelopen weken en na resetten deed hij het weer. 
Nu is dit vanaf vanochtend al bezig. Ik heb geen internet. Kan iemand mij een tip geven?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 January 2020, 19:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@MargotAB Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat gek dat de V10A steeds uitvalt en weer aanspringt. Aangezien je het modem al eens hebt gereset lijk het bijna op een kabelbreuk in de stroomkabel of in de ethernetkabel die van het modem naar het aansluitpunt loopt. 
Het kan natuurlijk ook zijn dat de stekkertjes een beetje los zitten, zou je dit voor mij willen controleren? Daarnaast ben ik benieuwd of er een kabelbreuk zit in een van de kabels, kan je de kabels eens bewegen en zien of het aan/uitgaan vaker gebeurt?  

Laatste vraag, zou je alvast je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken. :wink:

Hallo, dat zal ik vanmiddag doen!

Reputatie 7
Badge +17

@MargotAB Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd of het nog gelukt is vanmiddag. Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. 
Als dit zo is, zou je dan je gegevens willen invullen op je profiel? Dan kan ik meekijken namelijk. :smiley:

Reputatie 7
Badge +17

@MargotAB Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer