Beantwoord

Experia Box V10A knippert blauw

• 28 februari 2019
  • 2 reacties
  • 2720 keer bekeken

Ik heb vandaag alles aangesloten maar nu blijf mijn Experia box v10A blauw knipperen
Kan iemand mij vertellen of dat goed is
Ik snap het niet echt meer
Grietjes reveti
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 maart 2019, 12:12

Goedemiddag Reveti, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je meer wil weten of de aansluitingen en lampjes op jouw nieuwe Experia Box V10A, kan je dit online overzicht gebruiken. Selecteer jouw Experia Box, en je vind direct de specificaties. Een blauw knipperend lampje kan 2 dingen betekenen, maar in principe zijn ze beide goed. Als Power/DSL/Internet blauw knippert, maakt het modem verbinding. Knippert Wireless/WPS blauw, dan is de WPA beveiligd en data verzonden of ontvangen.

Blauw is dus niet zoals rood, rood is bijna nooit goed 😉 Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Reveti, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je meer wil weten of de aansluitingen en lampjes op jouw nieuwe Experia Box V10A, kan je dit online overzicht gebruiken. Selecteer jouw Experia Box, en je vind direct de specificaties. Een blauw knipperend lampje kan 2 dingen betekenen, maar in principe zijn ze beide goed. Als Power/DSL/Internet blauw knippert, maakt het modem verbinding. Knippert Wireless/WPS blauw, dan is de WPA beveiligd en data verzonden of ontvangen.

Blauw is dus niet zoals rood, rood is bijna nooit goed 😉 Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +20
@Reveti , ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er vanuit dat je met bovenstaande informatie geholpen bent. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer