Beantwoord

Experia Box V10A knippert blauw

  • 28 February 2019
  • 4 reacties
  • 39529 keer bekeken

Ik heb vandaag alles aangesloten maar nu blijf mijn Experia box v10A blauw knipperen
Kan iemand mij vertellen of dat goed is
Ik snap het niet echt meer
Grietjes reveti
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 March 2019, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag Reveti, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je meer wil weten of de aansluitingen en lampjes op jouw nieuwe Experia Box V10A, kan je hier kijken. Een blauw knipperend lampje kan 2 dingen betekenen, maar in principe zijn ze beide goed. Als Power/DSL/Internet blauw knippert, maakt het modem verbinding. Knippert Wireless/WPS blauw, dan is de WPA beveiligd en data verzonden of ontvangen.

Blauw is dus niet zoals rood, rood is bijna nooit goed 😉 Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!

 

Admin: link aangepast naar werkende versie, februari 2021

Admin: lees hier alles over de Experia Box V10a, van specificaties tot instellingen

Reputatie 7
Badge +21
@Reveti , ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er vanuit dat je met bovenstaande informatie geholpen bent. Zo niet, dan weet je me te vinden!

De link geeft een 404 foutmelding.

Het overzicht van de lampjes van de V10A is te vinden op:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/internet/experia-box-v10a/topic/ontdek-de-experia-box/uitleg-lampjes-en-knoppen/1

Reputatie 7
Badge +30

Aangepast! Bedankt voor je bericht, @bjk265.