Beantwoord

Nieuwe abonnee, geen werkende diensten

  • 15 December 2019
  • 8 reacties
  • 181 keer bekeken

Badge

We zijn nieuwe klanten bij KPN, we kregen de modem binnen op 4 december en we mochten 6 december installeren. Rood lampje , ik keek naar de kpn website en er stond dat ze bezig waren tot 14 december. Ik vond het maar gek ik heb een paar dagen gewacht en het nogmaals geprobeerd. Rood lampje, ik heb toen gebeld naar KPN waar ik de meest ongeschikte persoon aan de telefoon heb gehad. Ik vertelde het probleem en zei wat ik al geprobeerd hard (onder anderen resetten ) ik vertelde dat ik bij het KPN forum had gezien dat het waarschijnlijk was dat ze ons nog niet hadden aangemeld, na 20 minuten aan de lijn zei ze dat ze dacht dat het probleem dieper zat en dat ik gebeld zou worden. Is niet gebeurd nu krijgen we vandaag het factuur binnen om te betalen terwijl we geen internet hebben onze TV ook nog niet binnen en we nog niet zijn geholpen.

 

Dus hoe verder? 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 December 2019, 17:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euh.... als je nieuwe klant bent, dan krijg je een gratis monteur die alles voor je installeert volgens mij. En op de dag dat die monteur komt, op die dag pas komt er signaal op uw aansluiting te staan. Eerder niet. Volgens mij…

U weet niets van een monteur?

Badge

Geen monteur gehad, maar als ik gebeld heb om mijn modem te activeren dan ligt het probleem niet daar. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Octurnal. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat een vervelende start. Ik zal uitzoeken hoe ik je zo snel mogelijk verder kan helpen hierin. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Badge

@Vikash heb ik al gedaan, hartstikke bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Octurnal Kan je inmiddels al gebruik maken van onze diensten?

Badge

Ja de monteur is gekomen en heeft het gefixt, bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat de monteur het probleem heeft verholpen en dat je nu gebruik kan maken van onze diensten. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer